Phoenix6 schreef:Ik heb zojuist mijn post binnen van de knhs
Beter, wat staat er een beetje in?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xCarolaa schreef:Me eerste jaar was ik 20e reserve, dus er vallen er nog aardig wat af als je geluk hebt ;p
Evony schreef:xCarolaa schreef:Me eerste jaar was ik 20e reserve, dus er vallen er nog aardig wat af als je geluk hebt ;p
ik heb een mail naar de knhs gestuurd of ze verwachten dat ik er nog in kom, denk dat ze zelf ook wel kunnen schatten tot welke plaats je nog een kans hebt en bij mij zeiden ze gewoon dat het zo goed als nihil is.
xCarolaa schreef:Maar ook hun kunnen niet met zekerheid zeggen hoeveel er uitvallen. Het ene jaar zal het ook veel meer zijn dan het andere.
Evony schreef:xCarolaa schreef:Maar ook hun kunnen niet met zekerheid zeggen hoeveel er uitvallen. Het ene jaar zal het ook veel meer zijn dan het andere.
nee oke, maar ik denk dat de knhs ook wel weet van; als je onder de 10 ben zit je er eigenlijk zo goed als zeker in, tussen 10 en 20 redelijke kans, en boven de 25 eigenlijk niet meer
xCarolaa schreef:Ik dacht altijd dat de M/Z weken geliefd waren.. Wel balen als je niet mee kan.
Evony schreef:xCarolaa schreef:Ik dacht altijd dat de M/Z weken geliefd waren.. Wel balen als je niet mee kan.
wel geliefd maar wel minder ruiters die het mogen,
Ik baal heel erg, omdat ik eigenlijk heel graag naar een m/z week wou maar dan heb ik nog college/tentamens en ik ga niet voor 1 tentamen van ermelo naar groningen en weer terug
dus heb ik me opgegeven voor sgw week maar die zat dus al propje vol
xCarolaa schreef:Ooh das wel jammer! Vorig jaar ben ik naar sgw gegaan maar die zat idd heel snel vol! Wou dit jaar M/Z, maar weet niet precies wat het allemaal inhoud dus heb maar voor allround gekozen ;p
Citaat:Polo's
naam - naam paard - weeknummer
Elise - Valentino - 10B
Fleur - Ukanho - 10A
Natasja - Spirit 9A
Marieke - Peri H.h. 10B
laura - timba- 10b
Iris - Ikke - 7C
Caroline - Loki - 10B
Martine - Levi - 2
Carola - Sasja - 10A
Anne - Joy-Rider - 9A