charmar schreef:en ook blij met... maar die arriveren pas over 1,5 mnd. wegens worden op maat gemaakt.
Ooooh die laarzen, die waren zooo gaaaaf! Vooral die met die vlag op de zijkant.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Susyb schreef:maar nu had ik in dit topic gevraagd naar die caps met airbrushen maar ik krijg de hele tijd via PB reactie over de cap maar ik doelde eerder op het airbrushen of er ook mensen zijn die dat doen hier in nederland?
Susyb schreef:ja heb al gegoogled maar kom eigenlijk alleen maar uit bij mensen die auto's doennee ik had het dus ook nog niet gezien en baal er dus ook van dat ik niet geweest ben
Tempus schreef:2heavenly schreef:ik heb zo een bak mee van pfiff, de vriend hoopte dat er zo een hoef?mes in zat maar in deze dus niet...
Ow bij mij zat die er wel in ( zou alleen niet weten wat ik er mee moet aanvangen)
Was wel een mooie grote bak vond ik, ook voor dat geld
2heavenly schreef:Tempus schreef:Ow bij mij zat die er wel in ( zou alleen niet weten wat ik er mee moet aanvangen)
Was wel een mooie grote bak vond ik, ook voor dat geld
vond ik ook, is voor de vriendin, anders ff vergelijken? en past het mes in een envlopje?
mss vergelijken wat allemaal wél in de kist zat?mss heb ik iets da jij ni had en omgekeerd (denkend aan et mes)
Tempus schreef:Ik had dat hoefmes, een roskam, een zweetmes, en dan een hele hoop staaltjes ( een zakje musli, iets voor de ademhaling, ledervet, vliegenspray en vliegendeo ofzoiets :p) en een zak snoepjes