Wat een aap

Heerlijk om te zien, en dat muziekje eronder maakt het echt af

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Captain schreef:Dank jullie wel! Ben heel benieuwd!
Mensen die mij volgen op Instagram hebben al weleens vaker wat speelsessies voorbij zien komen. Maar ik heb besloten er ook af en toe een YouTube video van te gaan maken, want dit is toch hartstikke dierbaar om later terug te zien!![]()
Aan het begin zet ik de telefoon neer om te filmen en denkt hij "joeeee lekker rollen!" en ik corrigeer daar met mijn stem met "eeeeeeehhhh denk erom he!!"
Meneer "ik hou van steigeren".Ik beloon het niet, ik wacht gewoon tot hij klaar is en dan gaan we weer verder. Hij houdt gelukkig ook meer dan voldoende afstand, dus geen gevaarlijke situaties! Ik vind het zo mooi te zien dat hij zich zo durft te uiten.
En zodra we serieus aan het werk gaan haalt hij dit soort fratsen gelukkig niet uit haha, mooi dat hij dat verschil zo goed voelt.
[ Video ]
Urbanus schreef:Cinnepin schreef:Ben blij dat jij er om kan lachen.
Ik zie hem toch wel dichtbij komen en leun jij ook wat achterover.
Ik vind het eerder zorgelijk dat ie dit zo vaak doet dan grappig.....
Het is niet de bedoeling om vetes uit te vechten.
Ik heb getemd.
Captain schreef:Dank jullie wel!Hij maakt me telkens zo aan het lachen.
Vandaag alweer wat spullen ingepakt! Morgen en zondag ook nog wat mee en dan gaan we maandag verhuizen!![]()
[ [url=m/cfj2lG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan realiseer je pas hoeveel spullen je hebt.
Captain schreef:Omdat ze zelf dit weekend op vakantie zijn nog en ze willen zelf natuurlijk de eerste paar dagen veel op stal zijn om te checken. Anders werd het 10 maart maar het heeft wel haast om hem weg te halen.
Captain schreef:Ik zal tegen mijn man zeggen dat we een grotere auto nodig hebben.
Ik moet de dekens nog, borstels en wat shampoo laat ik nog even staan zodat ik hem maandag even een beetje kan fatsoeneren.
Zadel en hoofdstel en alle dekjes liggen al thuis, toch voorlopig niet nodig! Voer neem ik morgen alvast mee naar de andere stal. Dan zijn we er klaar voor!!