Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
S__L schreef:Ik had al besloten om niet te gaan maar nu ik de koste zie.. Ik zou dan ook een dag eerder gaan en twee paarden. Duur grapje!
Toch besloten voor een weekje de bossen in en de rest besteden aan lekker veel lessen thuis, heb ik wss nog meer aan en de paarden vinden het ook leuker denk ik!!

Citaat:Tijdens deze instructieweek staat de donderdag geheel in het teken van de crosstraining op ons nieuwe terrein om nog meer ervaring op te doen.
Elise95 schreef:Ik vind dat je heel veel leert. Niet bij elke instructeur hoor.
Maar je leert altijd wel wat.
Ik denk er al 3 jaar over om een keer mee te doen, maarja die kosten brengen me zo aan het twijfelen
Tendance schreef:S__L schreef:Ik had al besloten om niet te gaan maar nu ik de koste zie.. Ik zou dan ook een dag eerder gaan en twee paarden. Duur grapje!
Toch besloten voor een weekje de bossen in en de rest besteden aan lekker veel lessen thuis, heb ik wss nog meer aan en de paarden vinden het ook leuker denk ik!!
Dat weekje de bossen in. Doe je dat echt als een georganiseerde vakantie?
En hoe gaat dat dan in zijn werk?
Suzanne_J schreef:Oké, ik vind het iig wel heel fijn dat je verschillende instructeurs krijgt, geeft altijd weer een ander beeld![]()
Maar behalve lessen, (en hoeveel lessen? 1 per dag, of meerdere?) staat er nog iets op het programma? Ik las dat er wel clinics zullen komen. Maar zoals ik het me nu voorstel is het 1 of 2(?) keer les per dag, de hele dag wat niksen en s'avonds een clinic?
Dan vind ik het wel erg veel geld...
Zoals ik hier al wel lees, is het wel erg gezellig en dat is natuurlijk ook heel wat waardIk denk er al 3 jaar over om een keer mee te doen, maarja die kosten brengen me zo aan het twijfelen
maar dat was puur mazzel ) en verder allemaal andere. Ze zien vaak toch allemaal wat anders en je kunt bij iedere les zelf aangeven waar je aan wilt werken..
Hij moet namelijk helemaal leeg! Mijne stond in een flinke stal en ik had niet iedere dag gemest dus ik was echt dik een uur bezig! De paarden stonden toen kniehoog (voor mijn haf dan
) in het stro en dat in een stal van 4 bij 3 ofzo!! Ik was niet blij