Faya__ schreef:Ik denk dat ze dat op zondag komen ook wel 30 euro van maken ofzo. En dan nog annuleringskosten.
annuleringskosten zou ik toch betalen, want stel je verkoopt je paard of hij maakt een klein misstapje en loopt een beetje onregelmatig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
welshfan97 schreef:Debbie schreef:Poe.. ik ga er ook nog maar eens goed over nadenken!
490 euro is natuurlijk wel erg veel geld. Plus dat ik op zondag moet komen dus dan gaan we al snel richting de 600.
Maar het is natuurlijk wel super leuk.. twijfel de twijfel!
huh reken jij 120 voor een dagje eerder komen? stal koste vorig jaar per nacht extra 22,- dan heb je nog bijna 100,- voor een hotelletje (is maar een nacht dus luxe hoeft toch niet?) en bezine. of mis een nu een heel deel van de kosten.

welshfan97 schreef:Debbie schreef:Poe.. ik ga er ook nog maar eens goed over nadenken!
490 euro is natuurlijk wel erg veel geld. Plus dat ik op zondag moet komen dus dan gaan we al snel richting de 600.
huh reken jij 120 voor een dagje eerder komen? stal koste vorig jaar per nacht extra 22,- dan heb je nog bijna 100,- voor een hotelletje (is maar een nacht dus luxe hoeft toch niet?) en bezine. of mis een nu een heel deel van de kosten.
Paard stallen 22 tot 30 euro
b&b 32 euro
Uit eten met drinken ook zo'n 30 à 40 euro
dat is toch rond de 100 euro en dan hoef je niets geks te doen (luxe hotel + diner)

Denk dat ik daar onder de 60 euro ook niet klaar ben.
Ik ga inderdaad ook (als ik ga) omdat ik het zo leuk vind. Maar zooo leuk.. ? Die afweging moet ik nog even maken.
Elise95 schreef:Je kan zo ie zo gewoon die maandag gaan bespaar je toch al weer een hoop. Maar het is idd wel duur. Helemaal paarden dressuur! Krijgen ze les van Anky ofzo
Dus dan is het maar 30,- extra