Equitana 2011

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snipsnap

Re: Equitana 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 15:27

Loes: Ja waren eigenlijk zo klaar, kreeg er één op mijn kop en hoefde alleen nog maar op maat te worden gemaakt :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 16:15

Wij stonden dinsdag ook in P5 maar moesten toch echt 8 euro afrekenen ;)

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 16:16

Vrijdag de 18e geweest, 6:40 vertrokken om de andere 3 passagiers op te halen en om 9:40 waren we op P10... met een tussenstop onderweg. Op P10 kaartjes en parkeerkaart gekocht... bij de Messe konden we meteen doorlopen.

Ik was er nog nooit geweest dus ik keek me de ogen uit. Zag wel veel van hetzelfde... in bijna iedere hal een stand van Kavalkade. Loesdou had 2 stands... had er een wit dekje willen kopen maar door 't slechte licht dacht ik dat ie verkleurd was. Dus laten liggen, wel jammer. http://l-static.de//loesdau/img/product ... 961-l2.jpg

Veel caps gezien... van die fietshelm-achtige dingen. Maar geen GPA-achtige in marine... dus niet geslaagd daarvoor. Ook geen set peesbeschermers...
Attitude schreef:
de kingsland stand is trouwens in hal 4 *D
-O- Dan ben ik echt scheel geweest... ben hal 4 3 keer op en neer gelopen en geen Kingsland gezien.
Wel in hal 5 (na iemand gevraagd te hebben) een jeansrijbroek van Kingsland op de kop getikt. *D

Ik heb 't idee dat ik de helft gemist te hebben... dan is zo'n groepje van 5 net te groot. Volgende keer maar opsplitsen en per hal de boel bekijken.

Uiteindelijk gekocht:
- Jeansrijbroek Kingsland
- Zadeldek
- Kingsland rugbyshirt
- Halster
- Bodyprotector
- Handschoenen Roeckl
- Poetskist
Afbeelding
Spullen van mijn vriend staan er ook op... samen zo'n beetje voor € 500 besteed. :o

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:28

Afbeelding

Hierbij mijn aankopen. De kleuren zijn iets vervaagd door het uploaden.

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:37

Weet er iemand van welke winkel de Nederlandse verkoopstand is, die boven de roltrappen uitkomt? Ze verkopen er erg veel rijbroeken. Ik heb er een Anky dekje gekocht maar de bandage waren er niet meer, het Nederlandse meisje van die winkel vertelde me dat ik ze via internet kon bestellen maar ik weet niet meer welke winkel ze vernoemde.

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:38

Lientje schreef:
Weet er iemand van welke winkel de Nederlandse verkoopstand is, die boven de roltrappen uitkomt? Ze verkopen er erg veel rijbroeken. Ik heb er een Anky dekje gekocht maar de bandage waren er niet meer, het Nederlandse meisje van die winkel vertelde me dat ik ze via internet kon bestellen maar ik weet niet meer welke winkel ze vernoemde.

Een deel was van Nijland in Ruurlo :)

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:39

Lientje schreef:

Waar ze als marktkooplui aan het roepen waren ??? Ja dat is Hyporama (Rotterdam/Leidschendam).

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:47

QueenD schreef:
Lientje schreef:

Waar ze als marktkooplui aan het roepen waren ??? Ja dat is Hyporama (Rotterdam/Leidschendam).

inderdaad ja, bedankt

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:52

Nu vind ik de site natuurlijk niet.

kissmeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 18:07

Lientje schreef:

http://www.clubhypo.nl

hihi kon daar ook goed slagen.Ga ik helemaal naar DL, kom ik met spul terug van de winkel (Nijland) hier niet ver vandaan :D

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 18:40

Lientje schreef:

Lientje, in Weert zit ook Hypo Weert. Dat is misschien iets gunstiger voor u :j

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 19:32

Myranda schreef:
Ik was trouwens wel onder de indruk van de fjordendemonstratie, leuk zo'n demo waarbij de veelzijdigheid van de fjord wordt gepromoot! Ook erg tof dat de 'westernfjord' was uitgerust met zebrapatroon!

Anky heb ik ook gezien. En dan doe je 'even eenvoudig een wisseltje, een stukje piaffe en dan nog een stukje passage, echt heel makkelijk' 8)7
De kür was erg mooi. Vond trouwens wel dat ze t lichtrijden nogal ehm... apart deed, net alsof ze pijn in dr buik/billen had. Vrij ver voorover en de handen zowat op schoot.

Ik vond die grijskleurige fjord erg stoer (geen idee hoe die kleur heet).
Vond Anky trouwens ook heel apart zitten tijdens het lichtrijden, echt heel erg naar voren zat ze.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 19:41

Das een Gra-isabel fjord.

Wij hebben bijna niks gekocht, meerendeels omdat het er gewoon niet was _O- Geen geschikt menbit, gene tuigophangsets, geen knap rijjasje, geen spectaculaire aanbiedingen qua rijbroeken enz enz.
Dus thuisgekomen met legergroene peesbeschermers en 2 paar handschoentjes (voor 18 euro NIET van Roeckl).
Vandaag zouden we voor nog een dag gaan maar vond het niet de moeite waard (voor die 47 euro incl parkeren op P10) dus lekker bijtijds naar huis gegaan en nog lekker wezen boscrossen.

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 19:45

Wie heeft boven de eskadron bi-color look-a-like's gezien. Andere kleuren en volgensmij van het merk QP.
Ze hingen hoog, maar dacht het kaartje toch goed gelezen te hebben. (groen kaartje)
Maar helaas niets terug te vinden via google. Wie weet welk merk het dan wel was?

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 19:45

Wij zijn ook net terug van een dag Equitana! Ook weer mooi veel geshopt! Wij stonden ook op P9 en moesten ook €8 betalen voor het parkeren...

P3TR4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 19:47

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 19:52

Barvrouwke schreef:
Wie heeft boven de eskadron bi-color look-a-like's gezien. Andere kleuren en volgensmij van het merk QP.
Ze hingen hoog, maar dacht het kaartje toch goed gelezen te hebben. (groen kaartje)
Maar helaas niets terug te vinden via google. Wie weet welk merk het dan wel was?

Ik!

Heb nog getwijfeld over die groen/bruine, maar toch niet gedaan.
Zou niet meer weten welk merk het was.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 19:53

Hier mijn Equitana aanwinsten op een slapend paard (alleen niet het paard waar het voor bedoeld was, maarja). :D :D

Afbeelding

De beugels, springschoenen en lakhoofdstel.
Borsttuig is ook nieuw, maar niet van Equitana.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 20:02

Ik was er vorige week zondag en dinsdag j.l. en rond een een of drie stonden we even bij de stand van Parelli te kijken toen ie zelf net aan kwam lopen. Bruine kop, een beetje gelikt zo op t eerste gezicht. Tja verder weet ik natuurlijk niet hoe ie is maar dat viel me eigenlijk op.
Iemand zijn show nog gezien ? Heeft iemand ook de Reining gezien ?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 20:48

Ik ben ook weer thuis terug :)

Niet flink uitgepakt qua inkopen, maar is ook niet de bedoeling geweest ;)

Bruin bijpassend hoofdstel bij mijn springzadel
Peesbeschermers i.c.m. VZH dekje
Wolwasmiddel flesje
Kg Marstall Naturell proefemmertje muesli

Leuk naar ons zin gehad in ieder geval :)

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 20:50

Lambiekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 20:50

charmar schreef:
Lambiekske schreef:
Ja hoor ik heb 'm! Lak halster met touw en een lakhoofdstel! Morgen weer terug voor de rest *\o/*

Heb me rot gezocht naar't lakhalster maar kon ze nergens vinden, waar waren die dan?
had ze in 1 stand en die zei dat ze uitverkocht waren en nergens meer te krijgen waren en idd
overal waar ik vroeg verder uitverkocht of hadden ze ze niet |(

Nee dat meen je niet. Ik heb ze in hal 2 gekocht. Ze hadden daar bruine en zwarte. Ik heb daar het halster en het hoofdstel gekocht! Ik lag om 1 uur al op een oor, en heb je bericht dus niet gelezen anders had ik er vandaag een voor je mee kunnen nemen...maar ja..daar heb je nu niks aan. Het merk is Kings saddlery misschien heb je daar wat aan. :(:)
Laatst bijgewerkt door Lambiekske op 20-03-11 20:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Lambiekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 20:53

Lientje schreef:

Hyporama dacht ik...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 20:54

Barvrouwke schreef:

Ik, pff dacht ik elke keer eskadron gevonden te hebben :+
Ook ik weet het niet meer -O-

P3TR4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 20:54

Barvrouwke schreef:
P3TR4 schreef:
Volgens mij bedoel jij dekjes die loesdau ook verkoopt, kijk eens op http://www.loesdau.de :j

http://www.loesdau.de/Schabracke-%27L-P ... chabracken

Ja, dat zal heel goed kunnen. Wel mindere kwaliteit als de eskadrons of niet?

aah, minder wat is minder ;). Bij mij op stal heeft iemand het dekje en heb 'm meerdere malen gezien bij loesdau, ik denk dat je echt wel waar voor je geld krijgt :j. Zijn kwalitatief goede dekjes