Wij wensen iedereen fijne feestdagen, en alvast een gezond en gelukkig 2024!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Captain schreef:[EJL-ITP] 2023 met PRE hengst Latino!Traditie!
Wij wensen iedereen fijne feestdagen, en alvast een gezond en gelukkig 2024!
[ [url=m/U3IXhD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cinnepin schreef:Ik dacht dat je bitloos was gegaan? Waarom weer het bit er in? Vind hem ook erg hoog zitten, of lijkt dat zo?
Sky_As schreef:Cinnepin schreef:Ik dacht dat je bitloos was gegaan? Waarom weer het bit er in? Vind hem ook erg hoog zitten, of lijkt dat zo?
Even terug lezen, dan legt ze gewoon uit hoe het zit.... Sommige paarden vinden het prettiger als het bit niet te los bungelt, maar van af en foto is dat nooit goed te beoordelen. En ik gok dat captain kennende, dat bit perfect zit een zoals meneer het het liefste heeft.
Sky_As schreef:Smeer jij pokon in zijn manen
Het ziet er allemaal weer leuk uit.
Hopelijk is het mooi weer volgende week.
Nielojram schreef:Captain schreef:Alles gaat mee, de camera, de drone, de GoPro, dus duimen voor goed weer!
Vergeet je paard niet![]()
![]()
Rij je zelf? (ernaar toe, bedoel ik)
Captain schreef:Zie je het voor je!Heb dat verhaal weleens gehoord dat iemand alles had geregeld voor wedstrijd, en inderdaad paard was vergeten.
Ja ik rijd zelf naar het strand, daarom spannend!Maar komt vast goed!
Dais_ schreef:Leuk,strand!
Ik was toen ook zo zenuwachtig toen ik voor de eerste keer ging met mijn paard. Ik reed zelf met de trailer en ik had, echt heel stom, niet één, maar twee afslagen gemist! Ging ik niet naar de kust, maar de westerscheldetunnel doortijdens spitsuur ook echt. Arm beest. En natuurlijk ook weer terug.
Het strand was vervolgens peanuts vergeleken met de trailerrit
x_Nadia schreef:Captain schreef:Zie je het voor je!Heb dat verhaal weleens gehoord dat iemand alles had geregeld voor wedstrijd, en inderdaad paard was vergeten.
Ja ik rijd zelf naar het strand, daarom spannend!Maar komt vast goed!
Dit heb ik dus echt een keer gehad voor een wedstrijd![]()
En ook een keer het verkeerde paard meegenomen![]()
Moeder en dochter die nogal op elkaar leken… enige verschil was dat dochter nog maar 2,5 jaar was op dat moment