Verder genoten van de shows

Helaas wel net te laat thuis om nog te stemmen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roxy_ZharaX schreef:Wij gingen 2dagen en doken alle standen in om de juiste en mooiste spullen te vinden.
1grote teleurstelling was, dat er echt geen menstanden waren buiten 2kleintjes dan en maar 5koetsen gezien. Vond ik heel jammer. Misschien ideetje voor volgend jaar ? Een hall enkel mennen?
Anders hebben we ons erg geamuseerd en vloog de tijd zonder veel shows gezien te hebben
roxy_ZharaX schreef:Wij gingen 2dagen en doken alle standen in om de juiste en mooiste spullen te vinden.
1grote teleurstelling was, dat er echt geen menstanden waren buiten 2kleintjes dan en maar 5koetsen gezien. Vond ik heel jammer. Misschien ideetje voor volgend jaar ? Een hall enkel mennen?
Anders hebben we ons erg geamuseerd en vloog de tijd zonder veel shows gezien te hebben
Maestroox3 schreef:Sorriso schreef:Jaim! Als je voor mij zou willen kijken voor een navy big square DL van de vorige collectie ben ik je eeuwig dankbaar. Tenminste, als je hem ook meeneemt en niet alleen maar kijkt.
TNT is trouwens voortaan 6,95 meen ik. Afzetters
Ik heb de navy big square daar gekocht in vsgeen DL zien hangen helaas!
_xManadisx_ schreef:Ik heb alleen gekocht waarvoor ik kwam, een bitje en teugelsen een magic brush, die laatste voor 3 euro
Verder genoten van de showsvooral de ijslanders natuurlijk!!
[ [url=m/MQErmU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DzdjXC.jpg]Afbeelding[/url] ]
_xManadisx_ schreef:Ik heb alleen gekocht waarvoor ik kwam, een bitje en teugelsen een magic brush, die laatste voor 3 euro
Verder genoten van de showsvooral de ijslanders natuurlijk!!
[ [url=m/MQErmU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DzdjXC.jpg]Afbeelding[/url] ]