Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
welshfan97 schreef:Faya__ schreef:Tja fouragekosten, alsof je paard voor 30 euro meer aan hooi en voer gebruikt. Zaagsel was bij mij ook maar een half pakje afgelopen jaar.Vind het écht een belachelijk bedrag allemaal.
ik ga naar een pony week maar wat zijn fouragekosten? bij de pony's hebben ze het hier niet over en kan me ok van vorig jaar niet herinneren.

welshfan97 schreef:Faya__ schreef:Tja fouragekosten, alsof je paard voor 30 euro meer aan hooi en voer gebruikt. Zaagsel was bij mij ook maar een half pakje afgelopen jaar.Vind het écht een belachelijk bedrag allemaal.
ik ga naar een pony week maar wat zijn fouragekosten? bij de pony's hebben ze het hier niet over en kan me ok van vorig jaar niet herinneren.
als dit betekend dat de ponyweken niet omhoog zijn gegaan wordt ik echt woest
Faya__ schreef:Ja maar die groep krijgen ze al nooit vol, als ik 12 was zei ik nu ook ik ga wel naar de gewone allround. En vorig jaar was die nog goedkoper + kleinere kinderen betekend vaak kleinere pony's dus minder eten en minder mest en die kinderen eten zelf ook minder.
Maar dat bedoelde ik, vorig jaar ook niet vol, dus waarschijnlljk nu al helemaal niet vol. Debbie schreef:Poe.. ik ga er ook nog maar eens goed over nadenken!
490 euro is natuurlijk wel erg veel geld. Plus dat ik op zondag moet komen dus dan gaan we al snel richting de 600.
Maar het is natuurlijk wel super leuk.. twijfel de twijfel!