Equitana 2011

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 00:55

Beneden hal 9.1 (volgens mij) bij de roltrappen zit vlak naast de wc's een pinautomaat.

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 00:56

Chaos schreef:
Ik heb er zin in.
Nog 9 uur en dan zijn we met ons Bokt HK topic onderweg (15 meiden ofzo :D )!!!

Gezellig! Veel plezier!

Lambiekske

Re: Equitana 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 01:00

Ja hoor ik heb 'm! Lak halster met touw en een lakhoofdstel! Morgen weer terug voor de rest *\o/*

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 01:03

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 01:08

Leren halster heb ik €25 betaald. Is maat cob maar ben ervan overtuigd dat die ook mijn paard met maat full gaat passen. Was in een hal op de begane grond die lederen halsters aanbood voor €10 - €15 - €25.
Viel me trouwens vaak op dat de maat cob nogal groot durft uitvallen.

De peesjes en strijklapjes heb ik alles samen €65 betaald. Hier bij ons vindt je zo'n dingen niet onder de €100... Er was nog een hele hoop bruin in een mooie tint maar heb vooral zwarte spullen. Zwart iets minder, maar er lag nog. Heb in een hal boven, maar weet niet exact meer waar. Denk in de 7.1, in de "gang" die rechtdoor loopt als je met de roltrap boven komt. Dan zit de stand op je rechterkant, ze hebben gele zakken geloof ik.
Je moet goed kijken, de rekken met peesjes zitten achteraan en laag bijde grond, je kijkt er dus zo over als je niet oplet.

charmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 02:01

Net teruggg en watttt en daggg pfffff... maar wel heerlijkkkk, fantastischhh gewoon,
volgende keer (over 2 jr. dus) dan ga ik wel 2 dg. want nu was't rennen vliegen voor
m'n aankopen dus weinig shows kunnen kijken jammer genoeg.
Hierbij even het resultaat vd dag :D

Afbeelding blij met: Afbeelding

en ook blij met... maar die arriveren pas over 1,5 mnd. wegens worden op maat gemaakt.
Afbeelding

charmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 02:03

Lambiekske schreef:
Ja hoor ik heb 'm! Lak halster met touw en een lakhoofdstel! Morgen weer terug voor de rest *\o/*

Heb me rot gezocht naar't lakhalster maar kon ze nergens vinden, waar waren die dan?
had ze in 1 stand en die zei dat ze uitverkocht waren en nergens meer te krijgen waren en idd
overal waar ik vroeg verder uitverkocht of hadden ze ze niet |(

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 07:22

Ik ga mijn auto krabben en dan, op weg :D :):)

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 07:28

Danique1990 schreef:
Ik heb dat airbrush helemaal niet gezien :+
Ook de lak halsters en bont-springschoenen heb ik helaas gemist!

Maar ben wel geslaagd,
heb een super mooie italiaanse bling rijbroek,

Die met dat bling op de zak en zo'n bitje? Die was echt super mooi! <3

Ik heb ook fijn geshopt
- bruine springschoenen met bont
- wit leren springschoenen
- chocoladebruin leren halster met graveer-plaatje
- Twee Eskadron halsters met bont
En nog 4 lange dikke touwen
En vond nog hét perfecte wedstrijddekje van Eskadron; alleen toen begon ik te twijfelen of ik in wit of crème ga starten :roll:
Dus die maar laten hangen

Leren halsters lagen in hal 2; volgens mij als je vanaf hal 7 naar hal 2 loopt en dan helemaal tegen de kant, en dan in het rek direct tegenover de kassa. Maar volgens mij waren ze wel érg gewild ja.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 07:40

Zooo vroeg uit de veren en op naar Equitana :D Heb er helemaal zin in! haha

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 07:43

Ja het was idd die broek met het bitje en die bling bling! :D

Wij hadden wel betaal problemen hoor. Kon met mijn ABN pasje bijna nergens pinnen.. alleen bij de italiaanse stand. die duitse winkels deden het allemaal niet.

gelukkig had mama genoeg contant geld mee :=

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:34

nou nou gister dik een uur in de file gestaan om bij een parkeerplaatst te komen, niet te spreken over de pendelbussen waar ze je bijna doodpletten :P dat terzijde hebben we een erg leuke dag gehad! was opzoek naar Spaanse spullen, hier werd gezegt dat daar erg veel van was, wat erg tegenviel! in totaal iets van 10 stands gevonden ofzo maar wel een mooi spaans hoofdstel gescoord! en 2 sjabrakjes en 3 paar sokken jeej

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 11:02

ppppffff 2 dagen achter elkaar is toch wel erg veel hoor..... arme pootjes :(:)
Ik zou maar 1 dag, maar mijn schoonouders wilden ook graag naar de western dag.... ach dan maar 2 dagen toch :D

Aankopen van die 2 dagen.

-Lange westernchaps voor mijn vriend
-Cowboyhoed voor hem
-Cowboyhoed voor mij
-Leren stukjes voor in je haar.
-Westernsporen riempjes
-Cap
-Emmer snoepjes voor de paarden
-Borstel
-Kinriempje
-2 bontjes voor op het westernzadel
-Bruin dekje met paarse rand, waar Indiana op gezet is.
-Rijschoenen.
-Hoofdstel met smalle neusriem
-Hangende frontriem..ketting.
-Vliegenspray doorzichtig (handig met een wit paard)
-En een fles anti jeuk spul voor de zomer. (exceem op buik)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Myranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 11:11

Ik ben vrijdag geweest en dit heb ik geshopt:

Afbeelding

Vooral ook heel blij met mn nieuwe caps van Casco:
Afbeelding

Over 2 jaar weer!

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 11:15

Ook aan de Casco :D ? Hier nog 1, mag ik vragen wat jij hebt betaalt ? Er zaten namelijk nogal grote verschillen in.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 11:21

Jou cap, Champ, rechts op de foto had ik ook zo graag willen hebben alleen was ie bij die ene stand niet meer in M |( , heb toen die grijze met zilverachtige bies genomen :j . Zit erg lekker ;) .

Myranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 11:28

Tuurlijk mag je dat vragen. In de winkel zijn ze 179,95. Bij een stand heb ik ze zien staan voor 140 maar daar hadden ze alleen zwart, brons of zilver (en ik wilde zo graag de havanna&violet). Bij een andere stand kwam ik wel de goede kleuren en maat tegen (M) en was daar 150 per stuk kwijt inclusief capdoos. Zag ze elders nog staan voor 169 en dan kostte zo'n box ook nog 20 euro?!

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 11:48

Ja ik was inderdaad ook voor diezelfde kleuren gegaan maar ach die ik nu heb is ook mooi hoor en wie weet neem ik over 2 jaar die ander wel :D . Ik heb er inderdaad 140 voor betaald met box erbij. Was bij die stand waar ze mega veel uitgestald hadden. Das ook raar bij die ene stand, 169 euro betalen en dan ook nog de box voor 20 euro betalen ?? Terwijl die in de catalogus inderdaad voor 179 euro staat incl. capdoos.

Ps je kan er nog oorpads bij aanschaffen he, voor in de winter om koude chippies tegen te gaan. Hopen dat Hyporama of Divoza ze heeft.

Myranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 12:05

Goeie tip van die oorflappies! Das best lekker van de winter buiten denk ik zo!

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 12:43

Dat dacht ik :D , staan ook op de Casco site en ik heb een poster met alle modellen waar ze op staan. Wat ik ook heel fijn vind is dat kinbandje, mooi weggewerkt met (?) leder.

Heb ook nog een mooi Arabisch paardenhoofd laten borduren op m'n fleece jasje. Ik vond het een geslaagd evenement :j .

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 13:35

Wij zijn gister ook geweest, maar ik vond het tegenvallen. Aanbiedingen heb ik zo goed als niet gezien, sterker nog: Eskadron dekje 79E zei de verkoopster zonder blikken of blozen 8)7
Had het idee dat de prijzen of hetzelfde of zelfs nog wat hoger lagen op de beurs. Een aantal stands hadden dan wel "aanbiedingen" maar dat vond ik over het algemeen zooi.
Overigens heb ik 1 "deal" kunnen maken:
Rapide leeronderhoudset en staart en manenspulletje voor 25E in totaal.
Ik geloof niet dat ik het voor herhaling vatbaar vind, had me er iets anders bij voorgesteld.
Nog wel wat actie meegemaakt, bijna aanspanning dwars door de afzetting heen tijdens een demonstratie, gevolg: meute mensen bovenop mn voet gesprongen, die is nu dus bont en blauw :Y)

Myranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 13:47

Ik was trouwens wel onder de indruk van de fjordendemonstratie, leuk zo'n demo waarbij de veelzijdigheid van de fjord wordt gepromoot! Ook erg tof dat de 'westernfjord' was uitgerust met zebrapatroon!

Anky heb ik ook gezien. En dan doe je 'even eenvoudig een wisseltje, een stukje piaffe en dan nog een stukje passage, echt heel makkelijk' 8)7
De kür was erg mooi. Vond trouwens wel dat ze t lichtrijden nogal ehm... apart deed, net alsof ze pijn in dr buik/billen had. Vrij ver voorover en de handen zowat op schoot.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 13:53

Zoo wat een leuke spullen zie ik voorbij komen :D
Wij zijn gister ook geweest, pff wat duurde de heenreis lang, moesten helemaal door Essen, waar het stuiter druk was :S

Maaar heb genoeg leuke dingen gekocht :D
-Hoedje van Flemming (zwart) :D
-Dekje van BR
-Handschoenen van Roeckle
-Bonthalster van Eskadron
-Stübbenzeep
-Emmer met snoepjes

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 14:33

Heb trouwens ook een stukje van de Hakcney clinic gezien, was daar niet iemand van bokt die daar in mee deed?
Angela: Toch voor een hoedje geslaagd? Top!

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 15:10

Mijn vriendin en ik hebben gisteren ook een superdag gehad op de Equitana. Zo wat voor de deur geparkeerd in P5 (wat overigens maar €4,- bleek te kosten, toen we wegreden ipv de aangegeven €8,-, of zouden we echt zo lief kunnen lachen ...)
Uiteraard weer veel teveel geld uitgegeven, gelukkig is de Equitana maar 1x in de 2 jaar. Ben vooral heel blij met m'n Casco Mistral cap. Verder een mooi boek gekocht over fysiotherapie en biomechanika en een mooi paars endurance-achtig hoofdstel (hing een prijskaartje van €45,- aan, ik kreeg hem uiteindelijk mee voor €20,-) en bit voor Duvel, die ws volgende maand ingereden gaat worden. Straks maar eventjes passen. Dan nog 10 kg lekkertjes en 2 lange halstertouwen en nog een speeltje voor de hond.

's Avonds nog genoten van de HopTop show, was weer geweldig ! Ik heb wat filmmateriaal op mijn iphone staan, zal vanavond wel even wat plaatsen hier.

Oja, en heb mijn iphone nog laten paintbrushen, staat een bont stijgerend paard op met mijn naam eronder. Ik vind het wel heel erg gaaf geworden.
Foto's volgen.