Babsie_Flash schreef:Mandarijn schreef:Van die white/dune/smaragd ?
Of die andere ?
veel wit (grote vlak) en buitenste rand smaragd
Oeh die zoek ik.

Hebben ze ze ook in dressuur ? Hopelijk hebben ze 'm in Rotterdam ook.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Nann_ schreef:station rotterdam lombardijen, dan naar de uitgang waar de bussen en trams stoppen, neem aan dat dat wel aangegeven staat.
ze zijn moneteel wel bezig met een ziekenhuis te bouwen daarzo langs de grote rotonde, schuin tegenover het station.. nou die kant moet je zowiezo op lopen![]()
en dan kom je in een bedrijvenpark terecht, met allemaal bedrijfjes en autohandelaren etc.
eigenlijk lopen daar 2 hoofdwegen in, als je die beide uit zu lopen, kom je op de straat uit waar hypo aan zit, das niet te missen dan![]()
![]()
Ik ga woensdag ochtend vroeg waarshchijnlijk, sta om 10 uur voor de deur ahah
ILoveMyHorse schreef:welk station moet je eigenlijk nemen als je naar tentenkamp gaat? Want ik weet om eerlijk te zijn niet precies waar het is (eigenlijk helemaal niet)
Ik geloof trouwens dat PaardenSport mij deze keer heeft overgeslagen of zo, want ik heb nog steeds geen post gekregen!
Wirobelgje schreef:@mandarijn: ze zijn gemaakt voor smalle beentjes(ik kreeg de rits maar tot net boven mijn enkel dicht en ik heb ze dan nog enkel gepast met 1 paar hoge sokken aan. dus de overgang naar de kuit is redelijk smal), kwaliteit lijkt me zeker in orde, ze voelde stevig aan en zagen er zeker netjes uit
![]()
erg zonde dat ze dus niet pastte voor mij, had graag een paar gehad.