pfoe wel vroeg nog hoor *wrijft in haar ogen* Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
pfoe wel vroeg nog hoor *wrijft in haar ogen* Jeanneee_ schreef:jaaa wij gaan zo heenpfoe wel vroeg nog hoor *wrijft in haar ogen*
wel erg vroeg, maar ik ga ook zo heen

Ans schreef:Ben benieuwd hoeveel bokkers met een nieuwe aanwinst thuiskomen.. wel posten hè!
Hinke schreef:Mocht je niet heen of mocht je wel heen maar geen paard kopen?![]()
Ik was er rond zes uur al, ben nu de hele dag brak. Ga vanmiddag weer even. Het is trouwens wel afzien met dit weer. Het regent niet hard maar het miezert steeds een beetje.
Ben ook wel benieuwd of er hier mensen zijn die wat kopen!
Ans schreef:Hinke schreef:Mocht je niet heen of mocht je wel heen maar geen paard kopen?![]()
Ik was er rond zes uur al, ben nu de hele dag brak. Ga vanmiddag weer even. Het is trouwens wel afzien met dit weer. Het regent niet hard maar het miezert steeds een beetje.
En? staat er wat leuks bij?
Er zijn een heleboel tuigpaardveulens, en jonge friezen, en natuurlijk stikt het van de minishetlanders
Hinke schreef:Mocht je niet heen of mocht je wel heen maar geen paard kopen?![]()
Ik wil er graag nog is heen, volgende keer dan maar..
)

Ik was er vanochtend ook om iets voor 6en
hihi aah echt 1 heel lief veulen gezien. hihi als ik nu uit het raam kijk zie ik 1 horde mensen
ik ga vanmiddag nog eeens kijken en dan meteen ff alle kraampies af!