Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mistid schreef:Kampioen M D-E springen!!!!!!!!
melkbus schreef:Relaxed: Het kind is 12 en trots op haar lintje! Jij als doorgewinterde dressuurruiter hebt natuurlijk geen behoefte meer aan bekers en linten. Daarom ben jij ook niet gebleven voor de prijsuitreiking natuurlijk.
En Wembley dat onderschrift zegt meer over haar dan over andere bokkers
melkbus schreef:In haar profiel staat nota bene een foto van alle prijzen en lintjes die zij met haar pony heeft gewonnen. Met de tekst "best wel trots".
melkbus schreef:Op zich was die niet zo klein, er was ook nog een stuk erachter/naast waar je kon rijden. Wel jammer dat sommige mensen gewoon veel te vroeg op paard/pony gaan zitten. Heb ruiters gezien die bijna een uur aan het inrijden waren.
Uitstappen heeft mijn dochter samen met nog een ruiter na de proef op het laantje achter de dressuurring gedaan.
Die brief komt er want ik heb nog wel meer dingen waar ik ze graag op zou willen wijzen. Moet nog even wachten want op dit moment zal die nog niet echt vriendelijk zijn.
melkbus schreef:ik bedoel de B en de L. Snap dat je voor de hogere klasses wat langer los moet rijden. Maar als je een proefje in de B moet rijden dan vindt ik 45 minuten erg lang.
KarinvdM schreef:Op zich is de huldiging van alle kampioenen een leuk idee, maar ik vind niet dat je de mensen/paarden zolang kunt laten wachten.
Citaat:Ik vond het helemaal knullig dat ze tijdens de laatste prijsuitreikingen de vlaggen, hekken etc al aan het verwijderen waren.
melkbus schreef:Op zich was die niet zo klein, er was ook nog een stuk erachter/naast waar je kon rijden. Wel jammer dat sommige mensen gewoon veel te vroeg op paard/pony gaan zitten. Heb ruiters gezien die bijna een uur aan het inrijden waren.
Gerrie schreef:KarinvdM schreef:Op zich is de huldiging van alle kampioenen een leuk idee, maar ik vind niet dat je de mensen/paarden zolang kunt laten wachten.
Nee dat is zo, maar hoe gaan wij als ruiters dat nu eens klip een klaar krijgen bij al die Bobo's in hun invoren toren?
De bond bepaald en de rijverenigingen die hebben het maar uit te voeren..
Aktie voeren??![]()