weer ter aarde gestort? p 13: msn toch operatie ondergaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

Re: weer ter aarde gestort? p 10: knie toch gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 09:12

spieren aan de achterhand, en als ze t voor ook zou doen voor haar voorhand Knipoog verder soepelligheid gok ik ook wel Lachen

thnx voor jullie lieve berichtjes. doet me echt goed Lachen

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 21:04

als 't goed is voor de spieren aan de achterhand, ga ik roel dat ook eens leren.
ik hou wel van een mooie volle ronde kont Haha!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 19:39

Heel veel sterkte agnes Lovers.
Wat moet jij toch allemaal doorstaan .

Ik hoop in ieder geval dat je voor Indi een leuke plek vind waar ze op de wei kan staan.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 22:31

ik ook. heb een adv. geplaatst op ea (zie onderschrift) maar hoop dat ik iets in de buurt kan vinden. tsja, en zo niet... dan heb ik pech... indi gaat voor!

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 23:00

jammer genoeg is mijn weide al te klein voor mijn eigen knollies, anders had ik haar met veel plezier een plekje gegeven dat aan jouw eisen voldoet.
het is trouwens ook niet meteen wat je 'in de buurt' noemt Nagelbijten / Gniffelen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 12:30

in de buurt is niet mijn grootste eis... Knipoog

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:35

Is er dan geen prognose op vooruitgang. Of heeft het zijn tijd nodig. Hoelang wil je hem als gezelschapspaardje wegzetten?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 12:42

wss rest van haar leven, tenzij ik een plekje in de buurt vind, dan komt ze terug...

er is een kans dat ze er iets aan kunnen doen als ze weten wat het is, maar die kans is erg klein. en aangezien ik steeds meer neig naar het niet laten onderzoeken word het een weidepaard. ik kan wel leuk gaan rijden of iemand anders laten rijden, maar ik wil gewoon absoluut niet dat het nog een keer gebeurt, en die kans blijft wss aanwezig...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:54

ik lees het nu pas allemaal,dit is toch wat!!!hoeveel pech kan iemand hebben.....hebben ze je zo lang laten zitten met een gebroken knie,ongeloofelijk...
Ik hoop dat je een plekje vind voor indi,bij iemand die je voor 100% kan vertrouwen(ik hoop dat ze bestaan)misschien wel iemand van bokt?
Ik denk dat het risico voor jou te groot is om de kans te lopen dat het nog een keer gebeurt....dat je door een medische blunder in een rolstoel zit maakt mij heel verdrietig en vooral erg boos....de kl##tz#kk#n!!!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 13:00

ja, niet alleen voor mij, maar ook voor anderen. er onder liggen geeft geen prettig gevoel Knipoog

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:06

nee,dat is waar...kon de da niet zeggen of de kans erg groot was dat ze weer zou omvallen? was het nu een epileptische aanval of niet,of weten ze het gewoon niet?
Of heb ik weer slecht gelezen(ik hoop niet dat het het laatste is)

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:18

Wat balen van je knie, hebben ze je ook verteld hoe je breuk precies heet?

WB je paard, weet je zeker dat je een 4jarige voor de rest van zijn/haar leven op de wei wil zetten en er verder niets mee doen (je kán er toch niets mee doen?). Persoonlijk zou ik daar niet voor kiezen, maar goed, wie ben ik?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 21:34

nee, was te verbaasd over dat t gebroken was. en ik had zoiets van: hoor na die mr scan wel meer...
ik heb volgende week donderdag die mri scan, maar die arts is met vakantie, dus krijg pas 13 augustus de uitslag :s

wachten duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang!

wb paard: ik weet niets zeker, maar wil niet te overhaast beslissen. het omvallen is al vaker gebeurt, dus kan makkelijk weer gebeuren. alles wat ik er mee zou doen zou in dat geval gevaarlijk zijn, want dan zou ze ook om kunnen vallen als je gewoon aan t poetsen bent. maar dat is dus niet zeker.

epilepsie was t volgens da niet.

wat is er mis met een 4 jarig weidepaard? zonde. ja dat zeker, maar inslapen zou meer zonde zijn als ze geen pijn heeft en een goed leven kan leiden...

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:42

Zo dan moet je inderdaad lang wachten op je uitslag. Gemiddeld is het iets van 10 dagen. Nou hopelijk dat ze je dan wel goed nieuws kunnen vertellen.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:47

4 jaar geleden op me trouwdag, wilde ik op de foto met mijn paarden( merrie) hengsten voor de koets, mijn merrie was hengstig en ging op me voet staan.2 x foto's gemaak en 1 1/2 gelopen en ze konden niks vinden.toen beweerde ze dat ik een hernia had, ook mri gemaakt
toen naar een ander ziekenhius, opnieuw foto's gemaakt en wat denk je : verbrijzeld. Boos!
nou heb ik een aangepaste schoen met een koker tot me knie

dus je ziet, ze weten ook niet altijd alles

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:03

Ik wist niet wat ik las!! Jij. ... indi verkopen??
Nu zal ik wel een hele boel kwade bokkers over me heen krijgen,en word je zelf ook heel boos op me, maar ik denk eigenlijk dat je een hele grote fout gaat maken!
Ik ben er van overtuigd dat je dit paard , mits met de juiste begeleiding, weer normaal kan gaan rijden.
Jou start is helemaal verkeerd geweest. Longeren op de stenen, springen met een paard dat net onder het zadel is, en met een zweep achter zijn kont in galop laten gaan, zijn nu niet de meest goede manieren om een paard te beleren.
Je bent gek op dit paard, wil hem eigenlijk voor nog geen miljoen kwijt, en geeft nu de strijd maar op? Sorrie maar dit is niet de ikenindi die ik in de div. topics tegen kom! Meid ga nu alsjeblieft eens kijken of er iemand is die jou en indi weer op het goede pad kunnen brengen. Je grote vriend zomaar wegdoen gaat bij jou denk ik een hele boel van je levenslust wegnemen. Haal het onderste boven om haar te houden en zo weer lekker met haar door het bos of in de bak te kunnen rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 00:12

Lieve beste Agnes, ik ben het wel met Aerdenhout eens, al weet ik van jou dat je echt het aller allerbeste voor hebt met je Indi en zielsveel van je inmiddels op Bokt beroemde paard houdt!!!!!!
Indi is jouw drive, jouw maatje! Ik geniet altijd met volle teugen van je verhalen, je zit zo vol van haar en de foto's spreken boekdelen, een paard wat aan de hand rondjes draait om je scootmobiel heen, meiske toch!!!! Indi hangt ook zo aan jou!!!!!
Agnes, ik heb bijna de neiging je bij de schouders te pakken meid.
Ik heb me lang stil gehouden, je hebt ook nu weer genoeg aan je hoofd, verhuizen, je knie..... maar volgens mij ben jij voor Indi the One and Only!!
Ik zeg niks over de manier waarop je haar hebt beleerd, echt niet, ik wil je ook niet aanvallen.
Maar ik wil je wel op je hart drukken dat Indi waarschijnlijk helemaal niet is afgeschreven en dat er, met behulp van wie weet, de methode Antoine de Bodt, of een vergelijkbaar iemand, toch nog wel genoeg licht aan de horizon is.
Agnes, geef niet op, al besef ik dat je het soms allemaal best even zat bent meid, en dit is beslist geen verwijt.
Ik wil alleen maar zeggen: ga er nog een keer voor en wie weet krijg je via Bokt de gouden tip wel aangereikt, wie weet staat hier iemand voor je op, Bokt is groot en Bokt houdt van Indi en Agnes!!!!!!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 00:50

mooi geschreven!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 00:53

Dank je Geerke, van Aerdenhout weet ik gewoon dat het uit de grond van haar hart komt, en bij mij ook.
Het is net of er een soort synchroniteit is, Agnes met haar dikke pech met de knie en Indi ook een beetje in de lappenmand.
Als Agnes haar knie tzt is hersteld dan moet zij weer zitten waar ze zo graag zit, bij Indi op de rug!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 07:45

aerdenhout1 schreef:
Ik wist niet wat ik las!! Jij. ... indi verkopen??
Nu zal ik wel een hele boel kwade bokkers over me heen krijgen,en word je zelf ook heel boos op me, maar ik denk eigenlijk dat je een hele grote fout gaat maken!

hoooooooooooooooooooooooo

ik heb het nergens over verkopen Knipoog

ik wil haar weg hebben waar ze nu staat, kan geen geschikt plekje vinden hier in de buurt.
ik kan vorlopig niets met haar, zeker niet als ik geen zekerheid heb.
ik KAN proberen zekerheid te krijgen, maar dan is het nog de vraag of indi straks weer betrouwbaar te rijden is. de kans was erg klein volgens da... ik heb nog steeds geen definitieve beslissing genomen over al dan niet scans e.d. te laten maken. voorlopig iig even niet, omdat ik er wel 100% achter wil kunnen staan en het geen haast heeft.

daarom zoek ik een plekje waar ze wel lekker staat. in een kudde of minikudde. want ik ga haar nu niet op een stal zetten terwijl ik `niets` met haar kan doen. overal kan ze bij omvallen. en trust me, ze is zwaar Knipoog

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 17:30

Plekje voor lieve onderdanige merrie??? Ik begrijp toch echt uit dit bericht dat je haar weg wil geven dan?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 17:35

staat onder wel dat ze van mij blijft. dus verkopen doe ik niet. ik ben meer op zoek naar geschikt plekje voor haar waar ze voorlopig kan staan. waar ze nu staat is het niet ideaal...

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 17:45

Ja maar weggeven is wegdoen he!! Ik heb veel paarden staan die gekregen zijn van mensen die er afstand van deden omdat er niets meer mee te beginnen was. Een hele enkele keer is het gebeurd dat ze na een aantal jaar het paard of de pony weer terug wilden hebben. Ik heb gelukkig altijd onder contract aangenomen, maar ook ik hecht me heel sterk aan mijn dieren en na een aantal maanden zijn het mijn beesies en krijgt niemand ze meer terug! Snap je een beetje wat ik bedoel?? Als je indi nu ergens neerzet en je betaald er gewoon voor is en blijft het natuurlijk altijd jou paard. Geef je hem weg dan gaat de nieuwe eigenaar zich toch hechten aan het paard.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 19:20

nee, maar ik wil er gewoon voor blijven betalen. ik heb haar ooit gekocht, en het is en blijft mijn verantwoordelijkheid. hoe dan ook... maar ik snap nu wel wat jij bedoeld ja. maar omdat je zei `verkopen`... dat klopte niet Knipoog

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 11:54

tijdelijk kan ik je wel helpen (zie pm), maar wel een roteind weg Scheve mond