Mijn nachtmerrie is uitgekomen..Sense is er niet meer...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mijn nachtmerrie is uitgekomen..Sense is er niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:44

Jeetje, zit hier voor de zoveelste keer vandaag met tranen in mijn ogen Verdrietig

Wat een ongelooflijk zware klap voor je Samantha, en mss is het maar goed dat je toch nog even bent gaan kijken en echt afscheid hebt genomen. Sense heeft zeker weten een prachtige tijd gehad bij jou, zoals jij om haar gaf en haar met alle liefde en respect behandelde die ze verdiende was geweldig. Ik weet zeker dat Sense dat ontzettend gewaardeerd heeft en dat ze wist dat er iemand was die haar onvoorwaardelijke liefde gaf. Ze zal altijd bij jou zijn en over je waken als een echte engel...

Sterkte Ach gut

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:44

Tjonge, dapper van je. Ik hoop dat er ooit een paardje op je pad komt wat dit verdriet wat dragelijk voor je zal maken. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:45

Ik heb zo met je te doen, maar daar heb je natuurlijk niets aan. Ik heb het altijd zo bijzonder gevonden hoe jij inderdaad in Sense zag wat zo velen niet zagen, en haar een kans hebt gegeven. Ze had het niet beter kunnen treffen en dat het zo is afgelopen is zo ontzettend onwerkelijk en oneerlijk.

Nogmaals heel veel sterkte gewenst.

karlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:45

Vriendjes zijn? Gelukkig heb je haar toch nog even kunnen zien en aaien.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:48

Heel heel veel sterkte met je verlies, ik ken jullie niet maar ieder met een lieveling onder de paarden vreest dit soort dingen. wat verschrikkelijk! ik geloof wel dat Sense je dankbaar zal zijn voor alles wat je voor haar deed en ze altijd dicht bij je zal zijn al is ze fysiek niet meer aan wezig

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:53

Ach meid, ik vond de topics van jullie tweeën altijd zo veel liefde uitstralen. Het leven is soms gewoon niet eerlijk. Wel dapper en ook verstandig om afscheid te nemen. Het is al moeilijk te geloven dat dit moest gebeuren, maar als je het niet met eigen ogen hebt gezien helemaal. Ik wens je heel veel sterkte. Je bent een goede vriendin voor je meisje geweest.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:58

Wat is het leven toch ook oneerlijk, die kleine mooie Sense is er niet meer, heel veel sterkte en een mega dikke Ach gut

Lisanne_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:00

Wat vreselijk!!!! Dat je door zoiets je paardje moet verliezen! Heel erg veel sterkte met dit grote verlies. Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen... Ach gut

_Flicka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:02

Ohhh, wat verschrikkelijk!
Heel veel sterkte! Ach gut

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:02

och ....gecondoleerd Ach gut
ik dacht ,ik ga even kijken hoe ze door de operatie gekomen is ,lees ik ineens deze berichten Huilen
had echt een zakdoek nodig, wat triest Ach gut

heel heel veel sterkte om dit verlies te verwerken Ach gut ze was echt Uniek!!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:10

ik denk dat het zeker goed is dat je haar nog gezien hebt, echt afscheid hebt genomen
het zal met het verwerken helpen Ach gut

het blijft zo bizar dat die mooie meid er niet meer is Huilen

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:18

Ik schrik me rot van dit topic! Gister nog onze pm's en nu dit Verdrietig Jeetje, ben er stil van.... Weet niet wat ik moet zeggen. Ze heeft iig mooie laatste maanden gehad bij een baasje die helemaal gek op haar was. Je hebt haar in kunnen laten zien dat jullie er met vertrouwen wel konden komen. Heel, heel veel sterkte Ach gut Vind het echt erg voor je.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 17:19

spatter schreef:
het blijft zo bizar dat die mooie meid er niet meer is Huilen

De Blue lookalike, ik had ze zo graag eens naast elkaar gezien, ik had nog zoveel willen doen, ik had haar willen laten zien dat de wereld niet slecht is, de mensen leuk zijn, en paarden lief zijn. Maar het heeft niet zo mogen zijn, en waarom niet, ik weet het niet? Verdrietig

Ik weet wel, mijn volgende paard wordt geen schimmelbont ( Knipoog )

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:24

de volgende wordt een pik zwarte en wordt 35 jaar!

blue en sense hadden gewoon een keer naast elkaar moeten kunnen staan
2 trotse baasjes met 2 prachtige paarden
het is niet eerlijk, ze heeft maar zo kort van haar nieuwe leventje mogen genieten
we hebben maar zo kort in haar mooie blauwe ogen kunnen verdrinken

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:25

Splash_ schreef:
Ik weet wel, mijn volgende paard wordt geen schimmelbont ( Knipoog )

Je weet niet wat Sense op je pad stuurt..... Knipoog

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:37

Jeetje Samantha ik ziet hier met tranen in m'n ogen en kippenvel op m'n armen.. Wat onverwacht..

Meis ik wens je héél veel sterkte nu.. Juist nu..
Jij kon hier echt niets aan doen.. Het was jouw schuld niet.. Sense had zelf al opgegeven, wilde niet meer.. Niemand had haar nu nog kunnen redden..

En wat slimmerik zegt.. Wie weet wat Sense nu naar je toe stuurt..

Heel veel sterkte meis Ach gut

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:48

... Scheve mond

Wat een verschrikkelijk verlies. Woorden schieten te kort, en wat betekenen die woorden nou eigenlijk?
Toch wil ik je heel, heel veel sterkte wensen. Weet dat Sense niet echt weg is, ze blijft bij je Ja
Ach gut

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:49

Allerliefste vriendinnetje..

Ik weet niet goed wat ik meer kan zeggen dan ik al tegen je gedaan heb. Woorden schieten tekort, zoals bij velen. Dit had nooit mogen gebeuren, jij en Sense verdienden het zo om nog jarenlang van elkaar te genieten, echt te genieten. Dat Sense helemaal uit haar schulp kon kruipen, gewoon hier, in plaats van op de eeuwige groene weides. Jullie verdienden het.

Eerst gisteren de schrik, een telefoontje, dat haar oog eruit moet. Dan begin je van die schrik te bekomen, te beseffen dat een paard ook met een oog kan leven. En dan, dan ineens dit nieuws.. het is niet te bevatten, en er zijn geen woorden voor om te beschrijven hoe dit moet voelen, zeker voor jou niet.

Mijn telefoon staat dag en nacht voor je aan, je moet echt weten dat ik er hoe dan ook voor je ben. Als ik ook maar iets voor je kan doen moet je het me laten weten, en als je behoefte hebt om te kroelen met een paard staat Perdy altijd tot je beschikking, maar ik kan me voorstellen dat je daar op dit moment helemaal geen behoefte aan hebt.

Maak jezelf geen verwijten, dit had overal kunnen gebeuren. Het is het risico van het houden van paarden in een groep, maar inderdaad, wat ook al gezegd werd, ze heeft tenminste nog een tijd mogen genieten van het feit dat ze een fantastisch paard was, en de aandacht kreeg die daarbij paste, in plaats van eeuwig in een boomgaard te staan verpieteren. Hou je daaraan vast, dat ze in ieder geval nog een aantal geweldige maanden heeft gehad. Ja, het was te kort, dat zeker.. maar ooit zul je aan haar terugdenken met een glimlach.

Sense is een paard dat nooit vergeten zal worden, vooral door haar opvallende en prachtige blauwe ogen. Door jou niet, door niemand niet die haar ooit gezien heeft.

Het is fijn dat je haar nog even hebt kunnen zien, al moet dat wel heel moeilijk geweest zijn. Hou haar in gedachten zoals je haar kende, en niet zoals je haar voor het laatst hebt gezien. Een fiere merrie met prachtig blauwe ogen.

Lief vriendinnetje, ik kan niet meer zeggen dat het uiteindelijk goed komt met Sense, want dat is niet zo, ik wou dat ik het kon. Maar op den duur zal het verdriet slijten, en zul je met een lach terugdenken aan de tijd die jullie hebben gehad. Ieder afscheid is de geboorte van een mooie herinnering, maar dat is natuurlijk een dooddoener voor nu. Wees verdrietig, uit je gevoelens, ga er niet alleen mee zitten, maar deel het met mensen om je heen. Zij zullen je helpen hierdoorheen te komen. Het gemis zal minder worden, maar nooit helemaal verdwijnen.

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:54

Pfff wat een vreselijk bericht Zit hier met tranen in mn ogen en kippenvel op mn armen. Heb ook een aantal topics van jullie gevolgd en man, wat was het een prachtige merrie! Het heeft niet zo mogen zijn Verdrietig
Heel heel erg veel sterkte met het verwerken van dit verlies Ach gut

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:59

Wat een vreselijk bericht Verdrietig.
Ook hier tranen in m'n ogen.

Volgde trouw de topics van jou en Sense en ze knapte zo heerlijk op onder de liefdevolle aandacht.
Verschrikkelijk dat het zo gelopen is.

Heel veel sterkte met dit grote verlies Ach gut

rozahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:07

Wat een vreselijk bericht zeg.
Heel veel sterkte met dit verlies

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:08

pff ik zit hier bijna te huilen.. wat verschrikkelijk.. ik kan me niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen.. ik wil het me ook niet voorstellen.. het lijkt me te pijnlijk..

Heel erg veel sterkte met het verlies van je maatje, je alles...

I_S_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:10

Hoi Lieve Samantha, meid ik weet niet wat ik moet zeggen. Het had niet zo mogen zijn. Kleine Sense, mooie meid.
Het is een gemis, elke keer als ik door de stallen loop schiet ik vol. Verdrietig
Lieve, Lieve Samantha ik wens je heeel erg veel sterkte met dit grote verlies.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:15

Guttegut... T arme jonge ding...

heel veel sterkte met het verwerken... Er zijn geen woorden voor..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:15

Jemig meid Verdrietig Dat dit ook nog eens moest gebeuren..
Ik heb jullie topic sinds gisteren al stilletjes gevolgd. Vanmorgen nog even gekeken hoe het er mee ging, en nu kom ik net thuis en lees dit Scheve mond
Het heeft niet zo mogen zijn.. Maar ze heeft nu geen pijn meer..
Heel veel sterkte meid Ach gut