[WN] Dutch Summershow 13, 14 en 15 juni 2008 Marienheem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nienke_92

Re: Dutch Summershow 13, 14 en 15 juni 2008 Marienheem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:20

Ik ben vanmiddag ook even wezen kijken en helpen. Ik vond het erg gezellig alleen ontzettend rustig, maar dat kan ook aan mij liggen! Clown Weer wat bekenden gezien en gekletst. Erg leuk allemaal! Ik wens iedereen ook heel veel plezier en succes de aankomende dagen. En misschien dat ik zondag nog even kom kijken (dacht lekker het hele weekend aanwezig te kunnen zijn, maar ja ondertussen zijn er weer allemaal leuke afspraken gepland!)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 20:22

Het liep vandaag idd heel erg in op het programma (idd hunter om 15.45 uur al ipv 17.15) maar het mocht de pret niet drukken.
Ik had een hele goede dag vandaag. Geheel onverwacht 4e in de Ama Pleasure, 5e in de ama horsemanship en 9e in de hunter. Ik had echt niet verwacht dat mijn paardje ook maar iets van prijzen zou halen, omdat ze nog steeds wat moeite heeft met de galop. Ze heeft dan ook thuis gekomen een extra lekker bakje brokken gekregen, een deken en nog een poosje op de wei. Die staat nu te genieten en uit te rusten.

Zondag met de 2 anderen naar Marienheem. Smax, leuk ik zie je daar Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 20:39

Super Rina.
Ik had je nog even zien inrijden voor Hunter.
Ik wilde eigenlijk naar HMS komen kijken maar toen was de trail al even begonnen.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 23:08

Iedereen heel veel succes en plezier! Wij zullen er niet bij zijn, wegens prive omstandigheden.

MissLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 16:06

Ik ben ook wezen kijken gister!! ik vond het super leuk!

Blunneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 17:23

Ben weer terug!

Wat een super organisatie zeg! Echt super gedaan dit keer met de timing etc. OK dan!
Er hing ook een hele gezellige sfeer.

Mijn onderdelen gingen niet super. We waren dan eigenlijk ook veel te laat.
Ik had maar 5 minuten om in te rijden Verdrietig Ach ja oliebol happents.
We waren 4e en 6e in de L2 Pleasure en 5e in de L2 Western Riding.
Niet echt fenomenaal maar voortaan vertrekken we iets eerder van huis zodat we normaal kunnen inrijden Haha!

HardloserX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:37

Ik vond het ook erg gezellig. Twee hele leuke dagen gehad. Goed georganiseerd. Ik kijk al uit naar het NK Haha!

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:59

Ik ben zaterdag geweest en vond et hartstikke leuk!

Tones gemeet, wat erg leuk was! Behalve dan dat we geconfronteerd werden met een viezerik die op z'n gemakje, uitgebreid z'n kont stond te krabben en waarbij ons meer onthult werd dan waar we op zaten te wachten Misselijk Nagelbijten / Gniffelen haha!
Naar Wranglerbutt uitgebreid gelachen en oogcontact gehad... vlg x spreken we elkaar! Haha!

En verder eigenlijk heel veel aardige mensen gezien waarvan ik me steeds weer afvroeg of dat ook bokkers waren... dus foto's met namen zijn welkom, dan weet ik tenminste naar wie ik gekeken heb Clown

Ohja, natuurlijk Pannenkoek gezien! Kon niet missen met dat petje en mega- fototoestel Haha!

Het kijken werkte aanstekelijk! Nog weer meer reden om heel snel te zorgen dat manlief z'n moter 'krijgt' zodat we door kunnen sparen voor m'n eigen paardje!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:03

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:31

Ieuwww ja! Die viespeuk Nors opkijken
Samen zo`n trauma oplopen smeed natuurlijk wel een band Haha!

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 07:20

tones schreef:
Ieuwww ja! Die viespeuk Nors opkijken
Samen zo`n trauma oplopen smeed natuurlijk wel een band Haha!

Ja echwel! Haha! haha! Is jou al slachtofferhulp aangeboden? Tong uitsteken

Blunneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 08:50

Wel jammer dat Blun niet liet zien wat ze kan....
Maar ja soms hebben ze hun dag niet he.

Vond het verder echt super georganiseerd!!!
Hoop dat het NK ook zo'n spektakel word (en Blun wel wat meer haar best doet Haha! )

BTW Wie heeft er foto's????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 09:09

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 09:25

OK ben ook weer boven water Haha! Mijn rug gaf gisteravond even de geest en ik ben op de bank gecrasht Tong uitsteken

Het was wel verdraaide vroeg gistermorgen (5 uur, en dat voor een nachtbraker) maar we waren mooi op tijd. Smorgens mocht Clips in de L3 pleasure en horsemanship, en naast dat dit haar 5e show uberhaupt was, was het ook haar eerste grote show. Ze had dus van alles te zien en het was zo hier en daar heel spannend. Maar ze liet zich nog best goed rijden. Geen plaatsingen gehaald maar ze heeft weer een heleboel geleerd.

Smiddags was Daisy (Elanimo) aan de beurt. Die had zich helaas op de vrachtauto (omdat Clips weg was) erg op staan vreten, kwam er kletsnat en opgefokt vanaf en ik vond het niet verstandig met haar dan de Versatile te rijden. In plaats daarvan maar de horsemanship gereden. Was ik, geloof ik Bloos 6e in. Pleasure niet geplaatst, en in de Western Riding moest madam weer even laten zien dat ze springpaard gefokt is Rolleyes Een wapper van een meter over een balkje op de grond en een foutje bij een pion, resultaat was een 4e plaats.

Ik vond dat het gister veel fijner liep met de tijdsindeling. Ze bleven, voor mijn gevoel, heel aardig op schema. De organisatie was top als altijd OK dan! en ook de mensen van de manege vriendelijk en behulpzaam als altijd OK dan! Voor mij is en blijft marienheem een top lokatie, dus op naar het NK.

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 09:28

Ik ben bang dat er dan toch wel iets mis is met je gevoel, Niels! Haha! Haha!
Bijna 250 starts op zondag, twee show arena's, 4 WRAN judges en zo'n 400 bezoekers, dat hadden we vorig jaar niet.
Totaal ongeveer 480 starts in 3 dagen dat zijn er bijna 200 meer dan vorig jaar. Ach gut

Iedereen hartelijk dank voor jullie komst en op naar het NK, waar jullie kunnen rekenen op weer nieuwe ontwikkelingen. Maar dat houden we nog even geheim!! Tong uitsteken
De voorbereidingen voor het NK zijn in volle gang, met z'n alleen gaan we er weer iets moois van maken! Knipoog Knipoog

VincentS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 10:16

Een hele dikke pluim voor het verloop van deze Summershow. Heerlijk om op tijd te weten waar je aan toe bent qua starten e.d.
En dat het af en toe iets inloopt tsja.... Ook de stallen waren helemaal super geregeld.
Wat mij betreft komt deze show vast in mijn show kalender.

Enne bestuur van de DSBA, gefeliciteerd met deze geslaagde kick off!! Btje jammer dat er zo weinig western riders waren moeten er echt meer worden, want ik ben bang dat dit prachtige onderdeel op deze manier helemaal nergens meer word uitgeschreven.
Over het aantal deelnemers in de hunter en pleasure valt er niets te klagen dat waren er een best aantal. Helemaal TOP!!!

Grtn,
Vincent.

Lars_Alida

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 11:17

mee eens Vincent, geslaagde goed georganiseerde show.
DSBA een mooie aanvulling op t programma voor de "langzame ruiters". Pluim , ook uit deze hoek van t land.

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:35

Een hele dikke pluim voor de organisatie!!!!!!!!!!TOP!!

Heb zondag heeeel fijn met mijn zwarte arabische volbloed hengt Arabah Barak de L2 trail gereden, en 3e en een 5e plaats. Hij is weer op de weg terug na 5 jaar pauze!!!!
Heb ook 2 DAWRA klassen met hem gestart maar dit ging niet fijn. Kreeg helaas pas op het allerlaatste moment te horen dat we andere proefjes moesten rijden. Mijn fout, want ook in deze in trail pakte Barak super aan!!

Nogmaals een top wedstrijd!! en tot volgend jaar!!!!!!!!!

vr.gr. johanna

Westex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:00

3 hele gave dagen gehad Pling .

Leuke en gezellige show. Ondanks het grote deelnemersaantal heb je steeds het gevoel dat het er persoonlijk en informeel aan toegaat.

Zelf lekker gereden, veel ervaring opgedaan. Dank aan de andere reining amateur en L2 ruiters voor de tips en aanmoedigingen. En Ed pakte de AQHA open met mijn paardje Haha! , natuurlijk ook helemaal goed.

Wellicht tot volgende week in Wanroij en wat Marienheem betreft; zeker tot ziens in september!

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:31

Zoals gewoonlijk was het weer super gezellig en top georganiseerd! Petje af voor alle mensen die zich elke keer weer inzetten voor de shows op deze locatie!

Yorel heeft zich weer eens van zijn beste kant laten zien in ons favoriete onderdeel: trail. Bij de Horsemanship liet ik zelf wat steekjes vallen, maar Yorel deed ondanks het pittige proefje goed zijn best.

Tot in september!

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 14:58

Ook wij zijn weer thuis, voor ons de eerste "meerdaagse" wedstrijd én de 2e wedstrijd na 8 maanden "eruit" geweest te zijn Knipoog

Alles was prima voor elkaar, beste stalletjes, strakke organisatie, gemoedelijk en toch professioneel!
Iedereen heel erg bedankt hiervoor, dikke pluim voor de organisatie van de AQHA - APHA - DSBA en WRAN OK dan! OK dan!

Persoonlijk heb ik bij de APHA heel erg fijn gereden, het was "kicken" dat ze weer fijn liep, mijn Rosemeisje Lovers en wat fijn om deel uit te maken van de "Paintfamilie" Ja
Toen ik toch wel erg vervelend en onverwacht "alleen" achterbleef Gestoord waren er vele Paintmensen om te helpen, aan te moedigen en oprecht blij te zijn met de behaalde prijzen, hartstikke fijn!
Speciale dank voor Elly die me het verdere weekend op sleeptouw heeft willen nemen Haha!
Bedankt Elly! Afgod Go jij! Go jij!

De Level2 WRAN was nog nét eventjes te veel voor ons, maar we komen terug Knipoog

Tot de volgende keer! Muziek!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:01

@Dropje: Fijn dat je er weer bij bent! OK dan! Heel gaaf jullie weer (in actie) te hebben gezien!

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:04

Doen we WB! Haha! Haha! Haha!

Ik vond het werelds om jouw met Dainty zo te zien stralen in de Halter, voor mij waren jullie absoluut nr. 1 Ja Pling , volgende keer weer gezellig samen? Vingers aflikken

suusharland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:29

Ik was er ook bij met mijn Paint Super Elf Lasan.
Het was onze 2e wedstrijd en was helemaal super!!
Enorm gezellig en goed georganiseerd.

Zaterdag werden we 4e in de pleasure amateur en 2e in de trail amateurs
Zondag ging het ook super. Ik startte in L3:
Pleasure 2x 3e
Horsemanship 6e en 3e
Trail 2x 1e
en ook nog reserve kampioen allround L3!!!!

Mijn weekend kon niet meer stuk en die glimlach krijg ik nog steeds niet van mijn gezicht Pling Pling Pling

groetjes, suzanne

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:35

Leuke foto's van jou & Bo, Niels Ja
Ik vond het niveau van de WRAN L3 reining trouwens uitzonderlijk hoog OK dan! afgezien van die Fries dan Nagelbijten / Gniffelen