Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lexxxi schreef:weet iemand al wanneer de foto's erop komen van h2f?
ik denk zo ongeveer vanavond?
lexxxi schreef:ik ben er net weer, heerlijk gereden, niet genomineerd maar daar gingen we ook niet voor heen we gingen voor de ervaring.
laurens zei tegen ons dat mijn houding goed was en nog iets over alex maar dat ben ik alweer vergeten. wat heeft hij allemaal tegen jullie gezegt?
het was een leuke dag...
Bren79 schreef:lexxxi schreef:weet iemand al wanneer de foto's erop komen van h2f?
ik denk zo ongeveer vanavond?
Uhm mogen hun eerst ook nog naar huis en even bijkomen, van de hele dag daar zijn, en het zijn ook niet een paar foto´s die ze maken, dus beetje geduld
Daniellev schreef:Wij zijn ook net terug. Laurens is veel bezig geweest met Melody, vond haar houding en handen goed en de pony fijn reageren op de hulpen. Melody deed het erg netjes. Niet genomineerd, maar ze heeft het erg leuk gehad en het idee gehad dat dr pony fijn liep. Weer een ervaring erbij!!
Julia moest na Melody. Ze kreeg het even te pakken in de inrijbak (zenuwen), maar na wat praten ging het weer en deed ze het bij Laurens ook goed. Voor Julia echt een mega ervaring, nu kan Julia de wedstrijden in!! Daar ging Julia voor. Laurens zei dat ze thuis veel moest oefenen met schakelen. Helemaal waar. Maar Julia wist niet wat hij bedoelde (ze is net 7). Ha ha.
Het was leuk, gezellig, leerzaam voor de meiden. Top.
Ben benieuwd wie er genomineerd zijn!!!!
Schimpje schreef:Weet trouwens al 1 genomineerde van onze vereniging: Julia van Schaik met Dailan in de M pony´s
_Marinke_ schreef:Daniellev schreef:Wij zijn ook net terug. Laurens is veel bezig geweest met Melody, vond haar houding en handen goed en de pony fijn reageren op de hulpen. Melody deed het erg netjes. Niet genomineerd, maar ze heeft het erg leuk gehad en het idee gehad dat dr pony fijn liep. Weer een ervaring erbij!!
Julia moest na Melody. Ze kreeg het even te pakken in de inrijbak (zenuwen), maar na wat praten ging het weer en deed ze het bij Laurens ook goed. Voor Julia echt een mega ervaring, nu kan Julia de wedstrijden in!! Daar ging Julia voor. Laurens zei dat ze thuis veel moest oefenen met schakelen. Helemaal waar. Maar Julia wist niet wat hij bedoelde (ze is net 7). Ha ha.
Het was leuk, gezellig, leerzaam voor de meiden. Top.
Ben benieuwd wie er genomineerd zijn!!!!
Melody reed toch om 9.15 in groep 1? Dan heb ik haar vast wel gezien, weet alleen niet wie van de 2 ze wasIk reed trouwens met die vos
Kreeg opzich ook redelijk veel aandacht van Laurens..En de tip die hij me gaf, kan ik ook echt goed gebruiken
KarinvdM schreef:Schimpje schreef:Weet trouwens al 1 genomineerde van onze vereniging: Julia van Schaik met Dailan in de M pony´s
Dat had ik wel verwacht.