Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bojangles schreef:Hahahaha ja dat was GEWELDIG!!!

peaches schreef:iets van dat ze ongenuanceerd in discussie ging geloof ik
en het antwoord waarom ze geen cap droeg was..wil je dat ik val dan? (geloof ik)
Timbers schreef:Jammer dat ik dat nou net gemist heb![]()
Verder is het zeker voor herhaling vatbaar.....volgens mij een evenement wat enorm uit kan groeien tot een heel groot evenement.
@Arabesk ik heb in de ochtend geen muziek gehoord.....of heb ik er niet op gelet

wat een geweldig beestje vind ik dat, en hij kan gewon kruipen!! haha, prachtig. alleen wat ik hieraan jammer vond was dat de vrouw met het bruine paard steeds door de ander (begeleider van Jauke, sorry, naam even kwijt, daniëlle dacht ik...) heen praate, waardoor er van diegene weinig meer te verstaan was, ietsje rommelig maar wel érg leuk!Amable schreef:Wij zouden zondag het pauzenummer in de hoofdring verzorgen, maar doordat alle hindernissen dan nog in de bak staan wordt het geen show maar een schriktraining. Ook leuk, maar minder VD. Zal voor de geinteresseerden Jauke wel een paar vd dingen tussendoor laten doenMaar het wordt dus vooral rook, vuurwerk, zeil en wellicht ook vuur
edit > Wij is overigens 't Balingehof, met z'n allen verzorgen we deze demo.
haha, het was nou niet echt dat die man geweldig kon rijden ofzo maar het vertrouwen tussen hem en het paard was gewoon geweldig!
top, heb ik van genoten (en ook een filmpje van) cp112 schreef:oooh ik was de geweldige tinker nog vergeten!!haha, het was nou niet echt dat die man geweldig kon rijden ofzo maar het vertrouwen tussen hem en het paard was gewoon geweldig!
top, heb ik van genoten (en ook een filmpje van)
peaches schreef:ik vond dat stuk met die meid op die mooie witte met super lange manen het leuks kwa uitstraling...puur omdat zij als enigeste ongeveer lachent op har paard zat...dat stuk met die vervelende clown die ertussendoor kwam...was ook erg irritant!!!

Zammie schreef:andafries schreef:Heb gister meegedaan met mijn paard Bondadoso . Barokke avond hebben we Pas de deux en lange teugel gedaan was ontzettend leuk maar helaas weinig van het programma gezien. Heeft er nog iemand foto's gemaakt ,ben wel heel benieuwd ???
Ik heb van jullie genoten.... Vooral aan de lange teugel.... Vind het prachtig om te zien en knap hoor dat je dit kunt met je paard....
!!! Ja lange teugel werk is gewoon ontzettend leuk om te doen. Mijn paard vindt het ook helemaal geweldig ,het is voor hem heel leuk voor de afwisseling.Vooral thuis is het geweldig om te zien dat je paard voor je aan het swingen is. Op het einde van de show begon hij ook op de maat van de muziek te piafferen , dan geniet ik helemaal !!! Het was gister wel zweten in die warme hal maar de bodem was prima. Ik zou dit werk ook iedereen aan willen raden. Als je een paard/pony hebt waarvan je weet dat hij niet gauw achteruit slaat , probeer het gewoon !!! Je zult verstelt staan hoe makkelijk een paard dit opneemt. Mail gerust als je hulp nodig hebt , ik geef met alle plezier tips.
We hebben een lang maar enerverend weekend achter de rug. De VD-demo was idd wat rommelig, maar we zaten heel erg krap in onze tijd, 10 minuten is gewoon veel te kort, daardoor ga je haasten en komt alles rommelig over. Mijn eigen VD showtje 's avonds ging voor mijn gevoel heel goed, Jauke was lekker enthousiast en deed super zijn best. Deze show was voor prijzen en ik had dus goede hoop dat ik redelijk gescored had. Helaas zijn we enerlaatste geworden, de jury vond het blijkbaar moeilijk om de show te beoordelen. Ik kreeg bijv een 5 van 1 jury op zuiverheid en impuls van de gangen, tja, al kruipend is hij idd niet zo snel en wellicht wat onregelmatig
En van een andere jury kregen we een 5 bij het onderdeel "paard heeft er zelf ook plezier in" Jauke baalt denk ik idd als een stekker dat hij los achter me aan moet rennen ofzo... Vond dat dus wel een domper, had het idee iets leuks en origineels neer te zetten maar zal de volgende keer maar een pas de deux maatje zoeken ofzo...
Maar wel trots hoor, zoals hij ook weer de knallen doorstond en deed wat ik vroeg

Heel veel paarden probeerde trouwens naar de uitgang te komen, heel opvallend. Die open uitgang met zicht op de inrijbak was niet ideaal. Maar ach, we hebben een leuke show gegeven en veel mensen laten zien dat je ook andere dingen kan doen met je paard