Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bojangles schreef:Hahahaha ja dat was GEWELDIG!!!
peaches schreef:iets van dat ze ongenuanceerd in discussie ging geloof ik
en het antwoord waarom ze geen cap droeg was..wil je dat ik val dan? (geloof ik)
Timbers schreef:Jammer dat ik dat nou net gemist heb![]()
Verder is het zeker voor herhaling vatbaar.....volgens mij een evenement wat enorm uit kan groeien tot een heel groot evenement.
@Arabesk ik heb in de ochtend geen muziek gehoord.....of heb ik er niet op gelet
Amable schreef:Wij zouden zondag het pauzenummer in de hoofdring verzorgen, maar doordat alle hindernissen dan nog in de bak staan wordt het geen show maar een schriktraining. Ook leuk, maar minder VD. Zal voor de geinteresseerden Jauke wel een paar vd dingen tussendoor laten doenMaar het wordt dus vooral rook, vuurwerk, zeil en wellicht ook vuur
edit > Wij is overigens 't Balingehof, met z'n allen verzorgen we deze demo.
cp112 schreef:oooh ik was de geweldige tinker nog vergeten!!haha, het was nou niet echt dat die man geweldig kon rijden ofzo maar het vertrouwen tussen hem en het paard was gewoon geweldig!
top, heb ik van genoten (en ook een filmpje van)
peaches schreef:ik vond dat stuk met die meid op die mooie witte met super lange manen het leuks kwa uitstraling...puur omdat zij als enigeste ongeveer lachent op har paard zat...dat stuk met die vervelende clown die ertussendoor kwam...was ook erg irritant!!!
Zammie schreef:andafries schreef:Heb gister meegedaan met mijn paard Bondadoso . Barokke avond hebben we Pas de deux en lange teugel gedaan was ontzettend leuk maar helaas weinig van het programma gezien. Heeft er nog iemand foto's gemaakt ,ben wel heel benieuwd ???
Ik heb van jullie genoten.... Vooral aan de lange teugel.... Vind het prachtig om te zien en knap hoor dat je dit kunt met je paard....