Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

of een kwpn-er onder het zadel, een welshje voor de koets en onder de man. rassen genoeg staan bij ons.
en misschien hebben sommmige van jullie het wel gezien.. in de hoofdpiste kwam ineens zijn pony (fjord) met een rolstoelwagen tevoorschijn! 
en ben uitgenodigt voor volgend jaar kampioenschappen
maar paard en koets was echt leuk
heel groot!
Paula schreef:Dus als je van 10 tot 6 er bent is dat zeker niet te lang?
er zijn ook shows namelijk
igor001 schreef:Paula schreef:Dus als je van 10 tot 6 er bent is dat zeker niet te lang?
ahww 200% nieter zijn ook shows namelijk
Showprogramma al uit geprint, vorig jaar moest je betalen voor programmaboekjes..
sherwood schreef:ben net terug van P&K.... moest een noriker hengst rijden, een spikkel. Heerlijk dier en hij heeft goed izjn best gedaan voor wat hij kon.
Maar dit jaar hebben ze zichzelf wel overtroffen daar hoor.... Elk jaar zijn er klachten over de veel te kleine en veel te harde losrijbak. Ze hebben er wat aan gedaan dit jaar.... NOG kleiner![]()
Stukje van 20 bij 20 waar je dan met een beetje pech met 20 man aan het rijden bent. Dat gaat dus niet.
Ik kom al een jaar of 9 nu op paard en koets, als het niet nog langer is. En ik heb nog maar 1 keer meegemaakt dat er een fatsoenlijke inrijbak was. Maar dit jaar echt waar, ze hebben zichzelf overtroffen hoor!
Verder was het wel leuk, alleen weinig mensen vergeleken met andere jaren.
haha
maarja heb genoten van de paarden..

0ojannekeo0 schreef:Ik ben ook geweest, heb oa Dendrofleur en Amable gezien. Erg leuk.
Vond er in verhouding tot andere jaren niet veel aan. Niets nieuws ofzo, weinig publiek. Losrijbak was idd héél klein zeg!