Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
[/quote]
eenv wissel was niet zo heel goed doordat ze niet zo goed wou verzamelen achterwaarts tikte ze zich aan en kwam ze ff in verzet en de keertwending ging niet helemaal lekker was van de 34 nog wel 6de met winst en er hadden er maar 7 een winstpunt dus viel al met al wel mee
nathalie16 schreef:waar maak je je dan druk om, is toch hardstikke goed!
weet jij misschien nog een goed adresje voor tijdens de almelose ruiterdagen?
nathalie16 schreef:haha ik ook, wil eerst even het vraagprogramma afwachten. Ik weet zlef nog niet hoeveel dagen ik daar wil zijn en of me vader het wil bekostigen

,, maar heb het nog niet gevraagd
.
nee, hebben jullie misschien een site van het hotel? nathalie16 schreef:haha de bruidssuite lijkt mij wel watnee, hebben jullie misschien een site van het hotel?
Als dat zo is, misschien wil je het dan laten weten, kom ik kijken
DresslOver schreef:Wij zitten ook in de huisjes, scheelt de helft met hotel, dat was gewoon voor ons te duur.
Ennem Sanne: Je gaat je kür vast wel een keer oefenen ofzo bij olympic of nietAls dat zo is, misschien wil je het dan laten weten, kom ik kijken
.
.
want een vriendin van mij wilde misschien ook..
ben je bijna mijn buurvrouw haha.. ik ben in de paarden week van de ARD als het goed is zo ongeveer vrij