Moet ik straks zelf gaan hollen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Moet ik straks zelf gaan hollen
Cer schreef:@DaniPlonk: Zo'n shirt heb ik ook, die doe ik dan maar niet aan als ik kom aanmoedigenMoet ik straks zelf gaan hollen
maar we rijden als het goed is met ze 3-en die zo'n shirt hebben.. de rest komt aanmoedigen en op me puppy passen

Dani en Bento

DaniPlonk schreef:heb je trouwens ook op de groene meer gestaan??
herken je mn paard niet? (staat in profiel
) Cer schreef:DaniPlonk schreef:heb je trouwens ook op de groene meer gestaan??
Sterker nog, ik sta dr nu nog steeds...herken je mn paard niet? (staat in profiel
)
.
) bento en danique!!! 
luna1986 schreef:Heb er wel al heel veel zin in, als het weer nou nog lekker blijft
(net als wat we van het weekend krijgen) dan kan onze dag niet meer stuk!
Morguh ff in het westerpark en buytenpark oefenen!

Cer schreef:Sterker nog, ik sta dr nu nog steeds...herken je mn paard niet? (staat in profiel
)
whitje schreef:En wat de haflingers en fjorden betreft idd stal de randstad nam er altijd een aantal mee maar weet ook niet of die er dit jaar zijn, maar er zijn zo en zo ook wel anderen mense ndie met een haflinger of jord komen.
zo en zo 2.....tog daniplonk!
En volgend jaar zo en zo de gebroersters (samenstelling van gebroeders en gezusters) bento en danique!!!
:D
_Sammy_ schreef:prop me er weer even tussen, ja hoor de randstad doet ook mee met 7 paarden/pony's 3 haflingers en een tinker en 3 pony;s je hoeft alleen maar op te passen op rose en suprise de rest is 10x niks..
maken jullie nog nieuwe filmpjes? ik ben wel benieuwd.xMnOn schreef:Haai
Gaat hier nog iemand naar de Stompwijkse paardendagen hier?
Ja, maar niet om mee te doen, wel om te gaan kijken. Er is toch ook kermis?
Evenstar schreef:xMnOn schreef:Haai
Gaat hier nog iemand naar de Stompwijkse paardendagen hier?Ja, maar niet om mee te doen, wel om te gaan kijken. Er is toch ook kermis?
luna1986 schreef:Evenstar schreef:Ja, maar niet om mee te doen, wel om te gaan kijken. Er is toch ook kermis?
Ja er is ook gewoon kermis, ook al is dat niet zo uitgebreid als je misschien gewend bent.
Op stompwijk gaat het voornamelijk om de paarden en de biertent!