Authentic eliminated Dat had ik niet verwacht.Ik verwacht dat Ward met Sapphire gewoon netjes op 1 blijft
Jep Dat zal ook wel Meredith's bedoeling zijn geweest voor vandaag, foutloos rijden, niet al te snel. Markus & Meredith kunnen allebei tevreden zijn over dit eerste parcours
nou, netjes hoor! Morgen zien we wel verder, even vertrouwen kweken! En ik kweek nog een uurtje vertrouwen inmn bedje!hallloo!
weet je, er is hier iemand in ons midden die mij heel stoer om 4 uur zou wakker smsen, hoe komt het dan toch dat k nu pas door de wekker gewekt wordt?
Cayenne schreef:Wie o wie heeft dat op zijn geweten? Ik Gelukkig werd ik net toch nog wakker zodat ik iig laatste deel online kon volgen*Miekje, jouw schuld, van jou moest ik slapen *
goedemorgen....iedereen een beetje op kunnen staan...ik was vanochtend zo fit dat ik zelfs nog gestreken heb (mijn gezicht dan )
Cayenne schreef:Gerco en Leopold ook netjes gereden Mooi uitgangspunt!Mogguh Idd!ach en valt nog mee die 3e plaats van imke..kur op muziek komt nog Ps. goedemorgen!
Ben benieuwd of ze nog een plaatsje kan steigen, had met de nr 2 eigenlijk geen rekening gehouden.....