sjaantje schreef:Shanna16 schreef:Oke!
Ik weet nog niet welke dag ik kom maar zal eens bekijken of het pony's wordt. Daar ken ik wel meer mensen geloof ik.
Neehee, je moet op zaterdag komen!!!
op zondag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sjaantje schreef:Shanna16 schreef:Oke!
Ik weet nog niet welke dag ik kom maar zal eens bekijken of het pony's wordt. Daar ken ik wel meer mensen geloof ik.
Neehee, je moet op zaterdag komen!!!
op zondag
Shanna16 schreef:Ik ben 3 uur voor de les begint op, ong 2 a 2,5 uur onderweg...
Jij liever dan ik, sterkte ermee 
En vrijdagavond om mezelf voor schut te zeggen
Jammer dat je niet op zaterdag fotografeert..
sjaantje schreef:Aaah, niet zo negatief heJammer dat je niet op zaterdag fotografeert..

Shanna16 schreef:sjaantje schreef:Aaah, niet zo negatief heJammer dat je niet op zaterdag fotografeert..
Oh verrek...
Eeeeh.... Als jullie van zaterdag nu allemaal even geld bij elkaar leggen kom ik zaterdag fotograferen!!!
Zo populair ben ik niet hoor

(alle mooie pony's bekijken)

ratjelover schreef:Ik ga zondag(alle mooie pony's bekijken)
De genomineerden![]()
* Hoppenhof's Shardon
* Power and Paint
* Lamento III
* Mastwood Pepperson
* Brummerhoeve's Boss
* Basalt
* Easter Boy
(Nog belangrijke vergeten? Geef het dan maar ff door
jeeeeeujjjj
De genomineerden![]()
* Hoppenhof's Shardon
* Power and Paint
* Lamento III
* Mastwood Pepperson
* Brummerhoeve's Boss
* Basalt
* Easter Boy
zondag Selano *staat op startlijsten als Seland
*is verkeerd 
De genomineerden![]()
* Hoppenhof's Shardon* Power and Paint
* Lamento III
* Mastwood Pepperson
* Brummerhoeve's Boss
* Basalt
* Easter Boy

haha

Otje_Elliot schreef:ja wildthing ik wil wel moet even op de lijsten kijken voor de starttijden en ringen ... geef ik je vandaag nog door

Otje_Elliot schreef:*er wordt niet geprutst of gefrot *
Easterlover schreef:Otje_Elliot schreef:ja wildthing ik wil wel moet even op de lijsten kijken voor de starttijden en ringen ... geef ik je vandaag nog door
hahaha wild THING nog wel
(sorry moest er wel om lachen)
Ik was met dr aan het pben maar jullie hebben nu dus ook de tijden door gegeven zodat ze van Easter fotos kan maken?

Ik heb alles door!
Ik moet zondag om 13.30 & een keer om 14.02 in ring 9 en 10.. 
uukjee_lover schreef:zijn er ngo vrijwilligers die het leuk vinden om foto's te maken?![]()
![]()
want ik heb nog niet echt een mooie dressuur foto zonder een tektst der over heen en dat vink erg jammer..Ik moet zondag om 13.30 & een keer om 14.02 in ring 9 en 10..
ratjelover schreef:uukjee_lover schreef:zijn er ngo vrijwilligers die het leuk vinden om foto's te maken?![]()
![]()
want ik heb nog niet echt een mooie dressuur foto zonder een tektst der over heen en dat vink erg jammer..Ik moet zondag om 13.30 & een keer om 14.02 in ring 9 en 10..
K zal het onthouden, maar kan niets beloven
) Dus ik wil ook wel foto's maken!