Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
vera23 schreef:jeetje wat sneu!
nou jav we blijven dalijk nog maar met zn 2tjes overik hoop dat ze weer beter worden
al gaat dan michelle misschien in haar plek...
twinkelbel hoe is het afgelopen met de uitslag?vera23 schreef:Jeetje dat is echt balen allemaaltwinkelbel hoe is het afgelopen met de uitslag?
en jav hoezo gaat kel niet ??

alleen ja het afmelden uhmm probleempje denk ik
misschien vragen of iemand anders in jou plaats mag
Ulmi schreef:Zo te horen hebben jullie allemaal slecht nieuws!
Ik heb juist geweldig nieuws
Misschien ga ik ook niet mee. Maar niet omdat er iets met mijn paard is (integendeel zelfs).
Maar ik mag misschien vanaf Juni een internationale eventing ruiter gaan groomen.
Een geweldige kans voor mij!
Zit alleen dus met de afmelding voor de instructieweek. Want ik kan niet aan een dierenartsverklaring of iets komen.
Dus hoe zou ik dat het beste kunnen doen?
Er blijft dus niet veel over als het zo door gaat.
Succes allemaal!!
Ulmi schreef:Zo te horen hebben jullie allemaal slecht nieuws!
Ik heb juist geweldig nieuws
Misschien ga ik ook niet mee. Maar niet omdat er iets met mijn paard is (integendeel zelfs).
Maar ik mag misschien vanaf Juni een internationale eventing ruiter gaan groomen.
Een geweldige kans voor mij!
Zit alleen dus met de afmelding voor de instructieweek. Want ik kan niet aan een dierenartsverklaring of iets komen.
Dus hoe zou ik dat het beste kunnen doen?
Er blijft dus niet veel over als het zo door gaat.
Succes allemaal!!
ik rijd l1 dressuur en mijn record met springen is 1m heb nog nooit cross gedaan heb er onzettend vele zin in.. Jumpie schreef:ik ga ook heen weet neit percies welke weekik rijd l1 dressuur en mijn record met springen is 1m heb nog nooit cross gedaan heb er onzettend vele zin in..

Met de walles zit ik dan wel goed 
zijn we iig orgineel
Chita schreef:Mensen, heel veel plezier tijdens de instructieweek. Ik ga me afmelden. Ik wil niets overhaasten met mijn paard (snel conditie opbouwen en dan gelijk springen en crossen en zware lessen na een peesblessure zie ik niet zitten)
Ik zou in jou situatie ook niet gaan.