Lisenka schreef:Ik vond het echt superleuk. Wij hadden mazzel want we moesten onze wagen vlakbij de ingang zetten. Halley was in het begin erg druk. Vooral toen we in de gang moesten wachten. Voor hem is het zadel op en dus aan het werk. Daarnaast had hij al heel wat uurtjes op de wagen doorgebracht, dus was blij dat hij er af was. In de ring was hij best wel relaxed en konden we dus lekker aan het werk.
Echt iets geleerd heb ik niet. Daar is de tijd ook te kort voor. Ik vind Eddy de Wolff wel heel plezierig. Brengt rust over. Verder vindt hij de basis heel belangrijk en daar zijn we vooral mee bezig geweest. Hij heeft dezelfde principes (voor zover ik uit de clinic kan opmaken) als mijn eigen instructrice, lekker vanuit de ontspanning werken. Dit voelde dus direct heel vertrouwd aan.
Daarnaast ga ik op vreemd terrein met Halley vrij snel draven om hem naar de ontspanning te brengen. Eddy zei dat ik beter kon blijven stappen en hem zo ontspannen proberen te krijgen. Ga dit uitproberen en kijken hoe dit voor Halley werkt.
Ik vond het echt een geweldige dag. Was wel veel reizen met op de terugweg ook nog sneeuw, maar zeker de moeite waard.
Ik stond ook 2 meter van de ring af.. maar dan was jij diegene wiens paard zo gek achter die van mij druk stond te doen..
ik had een donkerbruine.. die helemaal vooraan voor de ring.. reed niet mee bij het rassendefile.. maar bij clinic jarko dun..