Mandyy schreef:Wij in vak F, rij 15.
Was je met nog een ander meisje???
Oeeh het was echt heel toevallig, want ik kwam daarzo aan bij onze stoelen... En toen zag ik dat ik naast een meisje zat dat bij mij in de wijk woont en waar ik altijd bij in de les heb gereden
.Maar ik vond het wel leuk.. Ik had ook nog een aantal filmpjes gemaakt en er werd ineens een huwelijks aanzoek gedaan. (ook op film
)heb er eigenlijk niiks an maarja hahah
Natuurlijk waren er dingen die wat minder waren en sommige dingen helaas niet zo vriendelijk
die witte hengst waar op het laatst het zadel ook afging vond ik erg mooi en werd ook vrij vriendelijk gereden (zover ik kon zien). Ook de spelende arabieren in het begin en de ijslanders waren wel erg gaaf
Tricking riding was erg mooi. Dat door het vuur springen vond ik wel en beetje eng maar toch ook wel heel gaaf! Dat paardje vond ik ook erg mooi
. Het steigeren met de friezen en die benen heel hoog optillen (spaanse pas?) vond ik niet echt vriendelijk er werd iedere keer een spoor ingeprikt. Mini-shet Raspoetin was heel lief maar was ook niet vriendelijk vond ik. Al met al: als je er niet te veel bij nadenkt mooi! Maar sommige dingen waren niet vriendelijk helaas