Paardenshow Apassionata in Rai Amsterdam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Re: Paardenshow Apassionata in Rai Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 11:48

Mandyy schreef:
Wij in vak F, rij 15.

Was je met nog een ander meisje???

Oeeh het was echt heel toevallig, want ik kwam daarzo aan bij onze stoelen... En toen zag ik dat ik naast een meisje zat dat bij mij in de wijk woont en waar ik altijd bij in de les heb gereden Clown.

Maar ik vond het wel leuk.. Ik had ook nog een aantal filmpjes gemaakt en er werd ineens een huwelijks aanzoek gedaan. (ook op film *LOL*)heb er eigenlijk niiks an maarja hahah *LOL*

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 13:24

suus_ schreef:
Mandyy schreef:
Wij in vak F, rij 15.

Was je met nog een ander meisje???

Oeeh het was echt heel toevallig, want ik kwam daarzo aan bij onze stoelen... En toen zag ik dat ik naast een meisje zat dat bij mij in de wijk woont en waar ik altijd bij in de les heb gereden Clown.

Maar ik vond het wel leuk.. Ik had ook nog een aantal filmpjes gemaakt en er werd ineens een huwelijks aanzoek gedaan. (ook op film *LOL*)heb er eigenlijk niiks an maarja hahah *LOL*

Ja ik was met nog een meisje.
Waren eigenlijk met zn 4e. Maar de andere zaten in vak E.

Ah het was zo ontzettend gaaf!
Heb ook nog wat filmpjes en fotos,straks even op de computer zetten.

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 14:16

Ik ben gistermiddag geweest en ik vond het ontzettend gaaf! Lachen Natuurlijk waren er dingen die wat minder waren en sommige dingen helaas niet zo vriendelijk die witte hengst waar op het laatst het zadel ook afging vond ik erg mooi en werd ook vrij vriendelijk gereden (zover ik kon zien). Ook de spelende arabieren in het begin en de ijslanders waren wel erg gaaf Lachen wel jammer dat er iemand van zijn pony viel en die pony gewoon doorrende Tong uitsteken Tricking riding was erg mooi. Dat door het vuur springen vond ik wel en beetje eng maar toch ook wel heel gaaf! Dat paardje vond ik ook erg mooi Kwijl . Het steigeren met de friezen en die benen heel hoog optillen (spaanse pas?) vond ik niet echt vriendelijk er werd iedere keer een spoor ingeprikt. Mini-shet Raspoetin was heel lief maar was ook niet vriendelijk vond ik. Al met al: als je er niet te veel bij nadenkt mooi! Maar sommige dingen waren niet vriendelijk helaas Oja, met die lasso heb ik me echt verveeld. Toen ging hij op zijn paard staan springen en dat vond ik ronduit zielig Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 14:19

Ik ben afgelopen Woensdagavond geweest..
Plaatsen waren wel goed, vak D en dan rij 18.. Lachen
Ik vond het een hele mooie show..
Mr sommige dingen waren echt niet paardvriendelijk, wel jammer..

Salvadoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 14:34

Fantastishe show, ben er ook geweest en heb tevens de dvd gekocht.
Echt geweldig.
Stanggebruik is helemaal niet erg en de sporen zijn voor de show die gebruiken ze niet of nauwelijks

x_Staceyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 16:15

Ier schreef:
Ik ben afgelopen Woensdagavond geweest..
Plaatsen waren wel goed, vak D en dan rij 18.. Lachen
Ik vond het een hele mooie show..
Mr sommige dingen waren echt niet paardvriendelijk, wel jammer..

Ik ben gisteravond geweest en vond het echt heel mooi.
Dat van die sporen heb ik niet kunnen zien want ik zat ook in vak D rij 18 net als Ier
Vond dat met dat vuur wel eng maar ook mooi!
Welke stoel zat jij dan Ier? Knipoog
Wij zaten op stoel 29 28 en 27
Laatst bijgewerkt door x_Staceyy op 30-12-06 16:18, in het totaal 2 keer bewerkt

x_Staceyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 16:16

Die witte hengst met die vrouw op het laatst vond ik ook wel heel erg mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 16:25

Peppa; Wij zaten op stoel 1 t/m 4.. Tong uitsteken
Vond het wel fijne plaatsen.. Lachen..

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 17:00

[quote="Carlaa'']

Sorry hoor, maar bij grote evenementen moet je gewoon even wat geduld hebben omdat er meer mensen zijn. Dat is nu eenmaal niet anders en zoals je ziet kan het ook anders verlopen.

[/quote]

Ik heb wel geduld, ben naar meedere ''grote evelementen'' geweest, maar vond het rondom de rai gewoon slecht (en ook niet brandveilig) geregeld. Wat als de pleuris uitbreekt rondom de ingang van de parkeergarage waar je (niet gelogen) ruim een kwartier moet wachten, hutje mutje op elkaar.... Nee, vond dit slecht geregeld.

Mirthe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 17:29

Ik ben woensdag middag geweest. Ik vond het super mooi, maar wel jammer dat er niet echt een verhaal in zat. Misschien is iemand van BOkt naar GOA geweest, dat vond ik denk ik mooier.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 17:34

Salvadoor schreef:
Stanggebruik is helemaal niet erg en de sporen zijn voor de show die gebruiken ze niet of nauwelijks

heb jij met je ogen dicht gezeten ofzo?
Yonne, ik deel in veel dingen je mening, maar wat is er in vredesnaam zielig aan op een paard gaan staan en een "beetje" lasso gooien? Paard stond op zijn dooie gemakje om zich heen te kijken, moest alleen een keer een oor intrekken Tong uitsteken
De mini's (zowel raspoutin als de silverdapple) vond ik idd ook niet vriendelijk, evenals de lipizaner

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 17:35

Stef; Toen hij op zn paard door de lasso sprong.
Zag ik de hele rug van dat paard doorveren.
Lijkt mij ook niet echt lekker voor dat paard hoor =S..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 17:45

hmmz, vond ik mee vallen, bij ons boog hij zelf bij de landing door zijn knieen om de "klap" op te vangen.
Ik zie dat lasso stuk iig 10x liever dan een lipizaner die naar een mislukte coubrette geprikt wordt

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 19:28

Ier schreef:
Stef; Toen hij op zn paard door de lasso sprong.
Zag ik de hele rug van dat paard doorveren.
Lijkt mij ook niet echt lekker voor dat paard hoor =S..

Dat bedoel ik dus..

stef schreef:
hmmz, vond ik mee vallen, bij ons boog hij zelf bij de landing door zijn knieen om de "klap" op te vangen.
Ik zie dat lasso stuk iig 10x liever dan een lipizaner die naar een mislukte coubrette geprikt wordt

Ook wel weer waar, die lipizaner moest daarna met dat terug komen ook weer vanalles gaan doen terwijl de rest een paar rondjes reed en werd allemaal aan getrokken omdat ie er een beetje druk vanw erd.. nee dat zag ik ook echt niet graag

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 19:30

Wat ik mooi vond was de belichting en de aankleding. Het niveau van de ruiters en de paarden was bedroevend laag. In ieder geval voor het prijskaartje wat aan zo'n show hangt.

Beckyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 19:44

Ik ben vandaag geweest Lachen
Ik zat in vak F rij 13 Haha!
Vond het super Haha!..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 19:51

BillyJean schreef:
Wat ik mooi vond was de belichting en de aankleding. Het niveau van de ruiters en de paarden was bedroevend laag. In ieder geval voor het prijskaartje wat aan zo'n show hangt.

Ik wil echt niet alles naar beneden halen, want ik heb ook echt wel mooie stukken van nivo gezien (en dan kom ik weer terug op de hoofdstel loze cutting quarter Tong uitsteken) maar veel van de dingen die ik heb gezien zie je op paard en koets ook, en dan kan je nog shoppen Tong uitsteken

Maar, over de shows van paard en koets was ik ook niet te spreken, en dan verwacht je als je 50 euro neerlegt dat je ook wat krijgt, ja toch?
En dan een rieky met een flut sliding (ja sorry, maar ik vond dit net zoiets als ze aan het begin van de avond roepen dat anky er is, en die zet vervolgens een B proef neer, het was wel netjes, maar voor 50 euro wil ik vuurwerk (en dan niet eens perse in de letterlijke vorm))

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 19:52

net als vorig jaar, een leuke show voor mensen die niet veel van paarden afweten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:11

Fleur_Laura schreef:
net als vorig jaar, een leuke show voor mensen die niet veel van paarden afweten

Oh, dus ik weet niet veel van paarden af Verward Verward Verward

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:35

Veel mensen vergelijken het met GOA, het is niet het zelfde. Ik vond het heel realistisch en erg mooi, ook ik was het met sommige dingen niet eens, maar vond dat er wel op hoog niveau gereden werd. Niet alles is anky-niveau maar dat hoeft ook helemaal niet. Parkeergarage vond ik erg meevallen, we waren er binnen 5 minuten in, en na vijf minuutjes weer uit. Al met al zo'n kwartiertje. Dat weet je van te voren, dat heb je ook met een concert.

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 21:44

loeckie schreef:
Ik heb wel geduld, ben naar meedere ''grote evelementen'' geweest, maar vond het rondom de rai gewoon slecht (en ook niet brandveilig) geregeld. Wat als de pleuris uitbreekt rondom de ingang van de parkeergarage waar je (niet gelogen) ruim een kwartier moet wachten, hutje mutje op elkaar.... Nee, vond dit slecht geregeld.

Als er brand uit breekt lijkt het me verstandig om niet richting parkeergarage te gaan he?

Ik gok dat als je een kwartier moest wachten dat er ook nog aardig wat mensen parkeerkaarten moesten kopen?

Maar goed, punt is naar mijn mening: mensen vergeten de positieve punten en gaan nogal hameren op de negatieve. Beetje jammer vaak.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 21:51

Als je, vanuit de zaal kwam, rechtdoor ging lopen ipv naar links om naar buiten te gaan kwam je ook meteen in de parkeergerage terecht Knipoog....

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 22:17

Carlaa schreef:
loeckie schreef:

Als er brand uit breekt lijkt het me verstandig om niet richting parkeergarage te gaan he?

Ik gok dat als je een kwartier moest wachten dat er ook nog aardig wat mensen parkeerkaarten moesten kopen?

Maar goed, punt is naar mijn mening: mensen vergeten de positieve punten en gaan nogal hameren op de negatieve. Beetje jammer vaak.

Amen Ja

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 23:29

Hackie schreef:
. Niet alles is anky-niveau maar dat hoeft ook helemaal niet.

IMO hoeft dat wel als je 50 euro voor een kaartje betaald en als ze bij aanvang met veel poeha roepen de wereld top in huis te hebben, met een paar dingen hadden ze dat, bij een paar dingen hadden ze het misschien wel maar kwam het er niet uit, en met een paar dingen was dit absoluut niet het geval.
Wij hebben btw gewoon binnen bij een loket een parkeerkaart gekocht (zijn er trouwens mensen die de koffie geprobeert hebben? Tong uitsteken)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 23:34

stef schreef:
Hackie schreef:
. Niet alles is anky-niveau maar dat hoeft ook helemaal niet.

IMO hoeft dat wel als je 50 euro voor een kaartje betaald en als ze bij aanvang met veel poeha roepen de wereld top in huis te hebben, met een paar dingen hadden ze dat, bij een paar dingen hadden ze het misschien wel maar kwam het er niet uit, en met een paar dingen was dit absoluut niet het geval.
Wij hebben btw gewoon binnen bij een loket een parkeerkaart gekocht (zijn er trouwens mensen die de koffie geprobeert hebben? Tong uitsteken)

Me moeder had cappuchino, zal is vragen hoe het smaakkte Knipoog
Ik vond het gewoon een goede show, en nee (maar ik denk dat je dat zelf ook wel snapt Knipoog ) dat je met paarden werkt, en dat je echt niet alle toppers, van alle klassen in een show kunt laten mee doen. Of er voor kunt regelen, laat ik het zo zeggen Knipoog Vond het een goede show, en daar hou ik het bij Knipoog