borrie01 schreef:Citaat:
ZZ-licht en hogerDaarom weet ze nog niet dat ze gaat ja of nee.
maar er werd gezegd dat er geen zz-licht is. of bedoel je als zn passage nog niet oke is dat ze dan nog z2 start
Ja, sorry. Had het even onduidelijk neergezet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
borrie01 schreef:Citaat:
ZZ-licht en hogerDaarom weet ze nog niet dat ze gaat ja of nee.
maar er werd gezegd dat er geen zz-licht is. of bedoel je als zn passage nog niet oke is dat ze dan nog z2 start
Tuurlijk is er een niveau verschil met Z2. Maar je gaat niet gelijk van Z2 naar GP
Verder kun je natuurlijk ook nog een tijdje allebei rijden. Totdat je 5 keer 60 % hebt gehaald in het ZZ licht, dan moet je kiezen. Yvette12 schreef:@SaskiaKur: Voor een ZZ licht proef is een kwartpirouetje al voldoende hoor! Je hoeft nog passage te rijdenTuurlijk is er een niveau verschil met Z2. Maar je gaat niet gelijk van Z2 naar GP
Verder kun je natuurlijk ook nog een tijdje allebei rijden. Totdat je 5 keer 60 % hebt gehaald in het ZZ licht, dan moet je kiezen.
cle0o_o0 schreef:Ik ga er waarschijnlijk ook weer heen, maar niet mee rmet m'n pony maar met m'n paard!
anydale schreef:Ik had een vraagje, 2 verschillende ruiters mogen toch niet in dezelfde klasse dressuur rijden of wel? Bij springen mag dat idd niet, maar of het bij dressuur mag?
Casca schreef:het mag wel! ik moest een keer schrijven, er waren 2 zusjes met 1 pony die een kwartier na elkaar starte.. dus het mag
:
cle0o_o0 schreef:Ja inderdaad, een hele week kan maar daar moet ik nog even harder voor zeuren....

Zou dan denk ik in het Z1 starten.. LiSSy schreef:als we nou gewoon ff geduld hebben tot we hebben kunnen opgeven en de startlijsten er zijn. dan komt er vast ook wel weer een pagina waar alle bokkers hun starttijden e.d. in kunnen voeren.
). Je mag mij ook stalken met PM's wat hierin handig is, maar ook losgooien op het forum.