Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
wirona schreef:Mijn dochter is kampioen geworden in de klasse M1 cat. D/E![]()
Ze had 208/204 punten.
Haar pony liep geweldig.
Gefeliciteerd aan alle prijswinnaars
CocoChanel schreef:Ik zag zojuist dat de foto's van www.actieshot.nl erop staan!
Je ziet hem gewoon zn best doen...milou123 schreef:CocoChanel schreef:Ik zag zojuist dat de foto's van www.actieshot.nl erop staan!
alleen ring 7 en 10
jammer..we wachten maar he
moest viertallen..
met 73% en 22 punten los van

Robbiee schreef:YEAH! mama zei het al in dit topic...
maar ik ben NEDERLANDS KAMPIOEN !!
pff.. nog steeds ongelofelijk![]()
ben echt ongelofelijk trots op me paardje!
in het de-m1 ? dan heb jij een super sjiek ponytje

Ze springen zo alles
Springt ook bij de paarden!
Bij de Z1 hadden ze wel een kiss en cry box neer kunnen zetten. Veel tranen van verdriet en ook van vreugde.
Chimento liep een "foutloze" proef (echt perfect is het natuurlijk nooit) en Domino flipte nogal, en stond er boven met een behoorlijk hoog percentage voor die proef. Ook die Jazz die als laatste startte heeft niet een beste proef neergezet naar wat ik heb gehoord dan, en die werd 2de. Op hol slaan moet blijkbaar om in de prijzen te komen in de Z1..... Maar ik moet wel zeggen dat de jury behoorlijk op 1 lijn zat. Wij hadden 3 keer een slechte beoordeling, liever dat dan 2 hoge en 1 slechte die het een heleboel plaatsen omlaag haalt. Had jij Lamento nog gezien, moest als 6de in de finale, 2 starts voor Chimento dus.
Neonlight schreef:Dat vond ik nu ook. Overigens zagen wij Chimento als onze zwaarste tegenstander.
is mijn pony geweest.
Maar het is een enorm ervaren pony die netjes loopt, en hoge scores haalt. We hadden ons wel een beetje georienteerd naar wie de tegenstanders waren.