Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sunset schreef:Is er een fotograaf in Sevenum morgen????
dan GRAAG ff contact
smickey schreef:Jippie! Helemaal blij, we zijn tweede geworden in Heerjansdam bij de vier-jarigen en mogen dus door naar Ermelo.

Olympia schreef:smickey schreef:Jippie! Helemaal blij, we zijn tweede geworden in Heerjansdam bij de vier-jarigen en mogen dus door naar Ermelo.
haha, ik heb jullie gezien
vera23 schreef:Volgens mij heb ik wel 1 van jullie gezien die foto s maakte bedankt daar voor ben erg benieuwd...wist alleen niet zeker of je het was daarom zei ik misschien niks als ik het zeker had geweten was ik wel even hallo komen zeggen.....
sophie83 schreef:@Trudy, heeft jou paardje vandaag helemaal niet mee gedaan aan de selectie voor de Pavo cup? Want uit dit topic begreep ik dat ze toch zou starten in Heersjansdam of niet?
trudydejong schreef:mieki schreef:Ik zag je nog heerlijk zitten genieten in je stoeltje trudy met je moeder denk ik
Yeps, ik zat inderdaad met mn mamsie te kijken. En ik heb inderdaad zitten te genieten.
Nu kon ik namelijk genieten omdat mijn eigen merrie niet meer reed. Heerlijk dus zitten kijken naar alle paarden die voorbij kwamen.
Waarschijnlijk heb ik jou zien zitten met je vriend, haha (aan de telefoon??).![]()
haha hij belde even om me punten te vertellen 20 voor de stap en 20 voor de draf haha
grapjas
smickey schreef:Jippie! Helemaal blij, we zijn tweede geworden in Heerjansdam bij de vier-jarigen en mogen dus door naar Ermelo.
AnoukShel schreef:Volgens mij was Nummer 1 Ucento vader Metall...
Urielle schreef:
Was jij ook in Heerjansdam? Damn, hadden we kunnen meeten