Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:En zijn er werkelijk meer dan 100 standhouders? EN veel aanbiedingen? Of valt dat ook tegen?
Tha_Niekje schreef:Eh bloemetjes weet ik zo niet, maar wel heel veel dekjes gezien
Dees schreef:Ik ken geschiktere mensen voor een dergelijke clinic, mensen die écht wat kunnen vertellen over zadels en pasvormen. Die zullen wel niet gewild hebben.
Voorbeeld: Kootstra uit Groningen zelf.
Dees schreef:Sybren M. is (mede)eigenaar van 'T Tweespan te Boornbergum. Zij voeren een eigen merk zadels, Fryso zadels.
Nou je kan een boel van die zadels zeggen, maar (imo!) mag de producent van die zadels zich schamen voor de kwaliteit.
Dat staat natuurlijk los van het passen van die zadels, maar meer dan een boombreedte bepalen komt er Tweespan / Fryso niet aan te pas. Echt maatwerk is daar niet te koopHet is mij een volslagen raadsel waarom Sybren M. derhalve gevraagd wordt voor een zadelpasclinic....
<knip>
Ik ken geschiktere mensen voor een dergelijke clinic, mensen die écht wat kunnen vertellen over zadels en pasvormen. Die zullen wel niet gewild hebben.
Voorbeeld: Kootstra uit Groningen zelf.
Wat Sybren M. wél kan is heel leuk mennen.... laat hem daar dan wat over vertellen
Tha_Niekje schreef:Marjo_x schreef:misschien wil mijn vader morgen mee
Vraagje aan mensen die al geweest zijn : Zijn er leuke aparte zadeldekjes. en Hebben zijn er kraampjes met rijbroeken in jeans stijl ?
Heb wel veel dekjes zien hangen, wat vind je apart? Heb gezien van Anky tot BR en Scapa tot Burberry
Die broeken weet ik niet, niet zo uitgebreid naar gekeken
Lise81 schreef:evelijn @ bokt heeft lintjes...als je haar/ons herkent (aan ons blauwe lintje) kan je misschien vragen