geeft me een hoop moed !
bedankt dat jullie nog wel achter me staan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bedankt dat jullie nog wel achter me staan
MustangS schreef:Jullie worden er misschien ziek van dat ze nog 'niets' gedaan hebben, maar ik word een beetje ziek van jullie!
Als er 1 keer is gezegt dat het zielig is (dat touwhalster), dat de DB gebelt moet worden en dat ze naar die man moeten gaan, is dat wel genoeg hoor! 2x, okee.. Maar moet je eens gaan tellen! Echt een stuk of 80 keer wordt het gezegt, terwijl de TS allang erop gereageerd heeft. Ze weet het nu wel hoor! Pff..
Ze is verdomme 13 en ze probeerd haar best te doen. Als een meisje van 13 naar me toe zou komen van je paard is verwaarloost ofzo, zou ik ook kijken van: Meid waar bemoei je je mee.. Misschien als ze het goed uit zou leggen zou die man het begrijpen. Maar toen ik 13 was durfde ik ook niet zomaar op oudere af te stappen en te zeggen dat hij/zij het helemaal fout doet!
Denk eens na man.. Meisje van 13 ff een wormenkuur enzo laten regelen. Dit verwachten wel een aantal mensen van haar. Dat ze ff tussendoor de DB belt, dat ze een halster gaat kopen.. Doe toch normaal.
Tuurlijk moet het gedaan worden, maar HELP haar dan.. Stuur haar 20 euro zodat ze een halstertje kan kopen en een wormenkuur.. Beetje haar vertellen wat ze moet doen en als het niet snel genoeg gaat nog gaan zitten zeiken ook.
Pak je auto en knap het zelf op.
Ze doet haar best!
Ik vind het ook lang duren, maar begrijp haar best. Ik zou nu ook naar die man gaan en vragen hoe of wat. Ik zou ook het halster doorknippen en een andere omdoen. Maar de een is de ander niet!
Pff..
Dank u
Marije112 schreef:Als jij 't halster d'r niet af haalt, haalt iemand anders het er wel af...
Verder een super vet hondje, en 1 van onze kippen valt ook aal
ik durf niet meer over het hel te gaan !!
maar ze is wat ziek..
en al bejaard 

maarja
Mensen die negatief willen zijn, doen het toch wel.. dus:

ebony_lover schreef:bedankt hoor MustangS & irmalouise![]()
geeft me een hoop moed !bedankt dat jullie nog wel achter me staan
?
. irmalouise schreef:zo eindelijk nog iemand die de ts steunt. Kan ze wel gebruiken, super.
En ebonylover graag gedaan hoor, vind het heel goed met waar je mee bezig bent.
:J en dan geef ik hem aan Sabine
doe ik haar oude uit en leg die daar wel ergens.. en doe die 'nieuwe' aan
en als het zomer word vraag ik wel een sof ik haar mag verzorgen ! want in de winter mag het waarschijnlijk toch neit .. want Vicky was het ooit eens gaan vragen in de winter en toen mocht het neit omdat ze ander al haar wintervacht zou verliezen (volgens hem
en zal af en toe wel naar haar heengaan om te zien of ze water heeft
en anders zet ik mss wel een emmertje neer
dan zal de man het om den duur wel doorkrijgen denk ik
hoop ik natuurlijk ! 
en Vicky (Omiratje) heeft het al een beetje losse gedaan
dus dat zal wel lukken hoor !
en ze heeft gekeken op wondjes en die zijn er gelukkig neit !
maar een halster krijgt ze zeker ! woensdag ga ik vragen of ik een oud dat er ligt ( die gebuirken we neit meer) mag hebben