(
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) Easterlover schreef:Hmmm..dan weet ik niet of ik naast jou wil zitten....
(![]()
![]()
)

Shanna16 schreef:Easterlover schreef:Hmmm..dan weet ik niet of ik naast jou wil zitten....
(![]()
![]()
)
Er is niks mis met mijn autorijden hoor, instructeur heeft vandaag niet 1x geholpen en het was pas mijn 5e les!
Alleen ben je niet verzekerd, haha.
Dus toch maar op de scooter naar Zelhem.
Laat je het even weten als je die kaartjes gebietst hebt?
Morgen ga ik er wel even langs of bel ik ze even, en dan hoor je het wel..maar reken maar op ja 

Doe zelf niet aan voltige 
Michelle77 schreef:haha meeten komt goed! als ik wat durf te zeggen dan, ben er niet zo goed in. vorig jaar hadden shannaY en ik hetzelfde, we zagen elkaar, maar durfden nix te zeggen, paar maanden later, was ze haar cap vergeten en toen hebben we wel gekletst hihi ben in de tussentijd bij haar langs geweest en ze komt binnenkort hierheen hihi.

ShannaY schreef:Michelle77 schreef:haha meeten komt goed! als ik wat durf te zeggen dan, ben er niet zo goed in. vorig jaar hadden shannaY en ik hetzelfde, we zagen elkaar, maar durfden nix te zeggen, paar maanden later, was ze haar cap vergeten en toen hebben we wel gekletst hihi ben in de tussentijd bij haar langs geweest en ze komt binnenkort hierheen hihi.
Nood breekt wet hé
Ik heb eerst lang getwijfeld bij de vorige keren of jij het wel was (denk aan Brielle vorig jaar!) toen zag ik je in je auto.. en s'ochtends vroeg al op concours.. maar goed.. een held op sokken, beide
Nu is het allemaal koek en ei
Ps. Als Michelle niet opneemt als je belt.. zal ze waarschijnlijk denken dat je een verkeerd nummer hebt gebeld hihihi... dus neemt ze alvast niet op

)
Shanna16 schreef:Ehm. Ja dat kan heeeel goed, heb er een week rondgehobbeld.
Was mee als groom van Michelle85, die startte 2 paarden in de Z2 de hele week...
?
Samo schreef:Ik doe ook mee aan de meeting!
Ik ken Shanna16 al! En vanaf vrijdag/zaterdag Michelle77 ook!

Michelle77 schreef:Samo schreef:Ik doe ook mee aan de meeting!
Ik ken Shanna16 al! En vanaf vrijdag/zaterdag Michelle77 ook!
haha
ik vrees dat shanna de l*l is, veel kennen haar al wel haha
Shanna16 schreef:Michelle77 schreef:haha
ik vrees dat shanna de l*l is, veel kennen haar al wel haha
Nee, ik ben de B O B !
Bekende Optimistische Bokker (copyright by me )
Optimistisch want ja, ik zie de meeting positief in.
Want met mij als BOB kan het natuurlijk niet fout gaan he![]()

Samo schreef:Maar nog even over een meeting voor de maandag, zullen we dat dan op het einde van de middag doen? Na de laatste starts ofzo? Of zijn de meesten dan al weer weg?
Ben jij er niet op zaterdag of zondag??