Lieve mensjes die allemaal hun best doen voor deze beestjes.
Zover als ik begrijp zijn er 2 (of meer?) bokkers die regelmatig naar de paardjes gaan..
De dierenbescherming ís en geschakeld, er ís al verbetering etc. etc.
Ik wil niet aso doen, maar probeer eerst eens wat verder in het topic te snuffelen voordat er loze acties worden verzonnen die al uitgevoerd zijn 
Wel ben ik het met iedereen eens dat bloedpony's verboden zouden moeten worden, maar dat heeft niet met alleen deze locatie te maken 
Nouja dat was het
Buster schreef:Ehm, dierenbescherming is al ingeschakeld, en ik weet niet precies hoe het zit met meldingen maken, daar zou je Leonie even voor moeten vragen.
Ondertussen zijn we wel weer daar geweest, veel foto's gemaakt, wie ik binnenkort zal plaatsen (het zijn er veel, moeten nog verkleind worden, en ik zit in tijdnood, dus heel even geduld nog!)
Maar het dode veulen was na een dag nog niet weggehaald, terwijl er wel iemand bij het weiland is geweest om de pony's om te weiden...
Van wie de pony's zijn is nog niet helemaal duidelijk, maar we hebben vermoedens.
Ze zien er overigens wel heel wat beter uit momenteel; de dierenbescherming heeft waarschijnlijk z'n werk goed gedaan. Op een enkeling na lijken het al bijna normale pony's...!
Ik hou jullie op de hoogte en zal zo snel mogelijk foto's plaatsen!
Nu voetbal kijken !!!!!!!!!!!!!!