Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aimee schreef:Nou, volgens mij valt die stap wel mee. Het is een vrij beknopt paard hè.
Ik vind hem ruig. Hij was vorige week in Amsterdam ook echt ruig.
Aimee schreef:Die shows deden ze vroeger beter. Met Tineke die de boel aan elkaar praatte en Anky die de hengsten liet zien aan het publiek, in plaats van wat rond te stappen totdat de kür kan beginnen.
Elisa2 schreef:Ja ik snap het wel..de zaterdag was niet zo interessant voor de dressuurpaarden liefhebber. Ik zie het ook liever op 1 dag. Misschien gewoon wat minder gepraat en huldigingen tussendoor..
manubres schreef:De beste motor en sluitvermogen van het hele spul had Nalegro vond ik...maar moet eerlijk zeggen dat ik hem niet de knapste vind, ik mis een stuk van voor...hals/nek. En zo heb je precies wat de jury ook aangaf...de een heeft dit goed en de andere dat, het is echt moeilijk om het gehele plaatje te fokken (drie goede gangen, souplesse, oprichting, kracht, goed achterbeen en mooi voorbeen).
denisesilver schreef:Elisa2 schreef:Ja ik snap het wel..de zaterdag was niet zo interessant voor de dressuurpaarden liefhebber. Ik zie het ook liever op 1 dag. Misschien gewoon wat minder gepraat en huldigingen tussendoor..
Minder huldigingen zie ik niet graag. Is een mooi iets naar de fokkers toe. Maar alle dressuur op een dag moet toch gewoon kunnen lijkt me.