littleroosie schreef:Ik zag net bij PZB facebook dat ze een hele magere friese merrie hebben opgehaald. Denk dat deze van de markt komt?
Ik vraag het me af. Er staat spoed melding boven. Heb verder geen paard gezien die er zo erg aan toe was.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FennyPower schreef:littleroosie schreef:Ik zag net bij PZB facebook dat ze een hele magere friese merrie hebben opgehaald. Denk dat deze van de markt komt?
Ik vraag het me af. Er staat spoed melding boven. Heb verder geen paard gezien die er zo erg aan toe was.
Kim_W schreef:Iemand een idee van rijpaard veulen/ jonge (grote) ponys/paarden prijzen? Zoek nog een leuk maatje voor mijn rijpaard hengst veulen en wil een kijkje gaan nemen in hedel.
littleroosie schreef:Wij waren er vanmorgen om 5.00 uur en om 06.30 weer richting huis met paard in de trailer![]()
Zie aan de foto's dat er paarden tussen staan die ik niet gezien heb, dus er is nog wel wat bij gekomen. Vond er namelijk minder staan dan vorig jaar. Wel teveel magere diertjes gezien, hopen dat die goed terecht komen en de zorg krijgen die ze nodig hebben.
[ [url=m/3KPEBi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GuTDeK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ml1gAL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QnRVfP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze merrie hebben we gekocht, 6 jaar, 1.60 hoog, genaamd Kolletje.
Janinevv schreef:Iemand idee of hier gekocht ?
[ [url=m/UHBMJR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jo17QC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Merrie was barock pinto en drachtig van een Fries
[ [url=m/DArlqv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit veulen vond ik erg knap
[ [url=m/QjGsv6.jpg]Afbeelding[/url] ]
suus_elviera schreef:[ [url=m/7hNRtp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k8z6EO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0GJlgT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3DP237.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tja je moet ook niet heen gaan zonder trailer
Het kleine bosjes heeft mijn dochter gratis gehad van. Dronken jongene mannen
anca schreef:suus_elviera schreef:[ [url=m/7hNRtp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k8z6EO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0GJlgT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3DP237.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tja je moet ook niet heen gaan zonder trailer
Het kleine bosjes heeft mijn dochter gratis gehad van. Dronken jongene mannen
Ik zag daar een foto van . Een paar dronken ? jongens met zo’n kleintje aan het touw met als onderschrift iets van even vriendin appen schat ik heb een pony. Was vast deze . Kan hem nu niet terug vinden zo snel.
Spaansepony schreef:Niet een hele beste foto, alle liefde door de maag direct![]()
[ [url=m/JvlCLP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Valkje lijkt kleiner maar is in echt groter als vosje. Ben benieuwd moeten goed gereden zijn. En na bestuderen van hun papieren blijken ze dezelfde papa te hebben. Dus ze lopen al hun hele leven bij elkaar ga ik vanuit.
kyrkelover schreef:Och die schimmel is leuk.
Zou zeggen een arabiertje.
Ben benieuwd wat voor papier daar achter zit en of die verkocht is.