Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. En ook best dubbel denk ik. Je paarden voelen zich helemaal happy in het clubje.voor allebei wat wils. Maar het feit dat waterschap gewoon niks meer laat horen snap ik wel dat je er geen vertrouwen meer in hebt.
 . En ook best dubbel denk ik. Je paarden voelen zich helemaal happy in het clubje.voor allebei wat wils. Maar het feit dat waterschap gewoon niks meer laat horen snap ik wel dat je er geen vertrouwen meer in hebt.   

Earth schreef:Citaat:En wat ik nu aan huur per maand betaal, ga ik dan per jaar betalen.
Inpakken wegwezen dan

karuna schreef:Klinkt wel ok, kun je de zorg kwa voeren enzo wel delen met de eigenaren? zodat je er niet helemaal alleen voor staat bij ziekte vakantie enz?
Een hoop wensen en dingen te regelen, doen, kopen, neerzetten enz. Hoe lang heb je voor je over moet?
Is er nog sproeioptie trouwens bij droogte zodat je de boel een beetje stofvrij kunt houden?

Dus dat zegt ook wel iets.. Met het vooruitzicht dat de winters komende jaren natter worden, is het fijn om te weten dat jullie een nieuwe plek hebben!
 Dus dat zegt ook wel iets.. Met het vooruitzicht dat de winters komende jaren natter worden, is het fijn om te weten dat jullie een nieuwe plek hebben!