Ceffyl schreef:Tja, het is geen gezicht. Maar het is niet vanuit kwade wil gedaan. Of ik iemand zou aanhouden als bijrijder zou wel van meer factoren afhangen, zoals hoe het verder normaal loopt en of er vaker dit soort akkefietjes zijn.
De opmerking “het is maar haar” vind ik wel een beetje flauw. Iemand mag zoiets toch gewoon erg vinden? Ik zou er ook niet blij van worden. Je hoeft zo’n fout niet af te straffen, maar je hoeft er ook niet bij te staan juichen natuurlijk.
Ergens vind ik vooral dat gezien de leeftijd van TS het gewoon net even een groter ding is dan wanneer een tiener het had gedaan. Van iemand van 38 mag je toch wel verwachten dat die snapt dat je iets semi-permanents als knippen eerst even overlegt. Maar goed, dat is mijn mening. Voor nu is het eraf, je plakt het er niet meer aan. Wat ik al zei, als het verder een fijne bijrijdster is zou ik even sip zijn en weer herpakken erna. Is dit het zoveelste geval dat iets vernield wordt, afspraken niet worden nageleefd of wat dan ook dan was het wel einde oefening.
Ja daar ben ik het ook wel mee eens. Maar de opmerking "het is maar haar" is ook meer voor de mensen die zeggen dat ze in huilen uit zouden barsten/ts zouden vermoorden/de stal uit schoppen en andere uitspraken die barsten van de hyperbolen. Uiteraard is het begrijpelijk dat je het erg zou vinden als zoiets gebeurt.