Wat spannend. En ik vind het helemaal geen rare manier van een paard kopen. Zeker met de keuring erbij. Hij zal best even moeten wennen in Nederland. En dan op naar heel veel jaren plezier.
Heel veel succes vannacht TS! Ik kan best snappen dat je nu wel zenuwachtig bent
xDenies
Geplaatst: 23-05-21 21:00
Hannanas schreef:
Juist sprookjesachtig! Doodstille nacht, grote vrachtwagen… beetje de horse-versie van “all you need is love”!
Hahha, dit is echt briljant!
Spannend hoor TS
emilyslaluna
Geplaatst: 23-05-21 21:20
Ik volg ook al de hele tijd en wil je heel veel plezier wensen vanavond!!!
Het is misschien niet helemaal hetzelfde, maar wij hebben een hondje geadopteerd uit het buitenland die dus ook een lange reis af moest leggen met de auto vanuit Portugal (geen vluchten ivm corona). De dag dat ze aankwam was nooit te vergeten! De spanning, het uitkijken, de vlinders in je buik . Het moment dat we haar in onze armen kregen was zo speciaal. Nu kan jij je paard niet in de armen nemen maar ik geloof dat het gevoel hetzelfde zal zijn wanneer die de wagen af komt en hij aan je wordt overhandigd!
Heel veel geluk gewenst spannend nog paar uurtjes geduld ik volg
bellehorses
Geplaatst: 23-05-21 21:56
Wat spannend Captain! We hadden in een ander topic al even contact maar had dit topic nog niet gezien.. Ben zo benieuwd hoe je jullie eerste ontmoeting ervaart
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-21 21:57
Wat zijn er trouwens veel mensen die ook een paard van een foto hebben gekocht!!
Laatste update: hij is er rond 24! Dus nog even een uurtje chillen en dan klaar gaan maken om richting stal te gaan.