Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Celestexxxxx schreef:Ik meld me ook weer even! Ik ging ook heen met de intentie om niks te kopen, helaas mislukt!
Mag ik jullie voorstellen aan Jordy, 6 maanden en een hengstje.
Nu heb ik ook een maatje voor het veulentje wat we nu hebben!![]()
[ [url=m/O71CvH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jV8RP0.jpg]Afbeelding[/url] ]
SaraViavia schreef:emilyslaluna schreef:Heeft iemand al dat schattige welshhengstje gezien die een bokker eerder had geplaatst?
[ [url=m/nm1vUi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die van ons bedoel je? Ik kreeg net wel een pb van iemand die hem dacht te hebben gezien. Zou het echt heel erg leuk vinden als ik er nog achter kom waar hij terecht komt. Onze voorkeur als fokkers gaat naar particuliere verkoop omdat we het leuk vinden als we de pony's nog een beetje kunnen volgen. Helaas gaat dat niet altijd en is Raven dus nu via Zuidlaren weg gegaan.
Dus, iemand?![]()
Wildgirl schreef:SaraViavia schreef:
[ [url=m/nm1vUi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die van ons bedoel je? Ik kreeg net wel een pb van iemand die hem dacht te hebben gezien. Zou het echt heel erg leuk vinden als ik er nog achter kom waar hij terecht komt. Onze voorkeur als fokkers gaat naar particuliere verkoop omdat we het leuk vinden als we de pony's nog een beetje kunnen volgen. Helaas gaat dat niet altijd en is Raven dus nu via Zuidlaren weg gegaan.
Dus, iemand?![]()
https://www.dvhn.nl/drenthe/De-819e-edi ... 23025.html
Als dat dezelfde Real Raven is, krijgt ie een goed plekje volgens mij