Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Selka schreef:Sokje_6, is ze dan misschien toch een herder tegengekomen? Ik hoop het zo. Dat hele eind lopen kan niet goed voor je lijf zijn als je daarna verder moet rijden.
Linda gaat goed. Wat zou AK aan het doen zijn?
Sokje_6 schreef:Ik vraag me af in hoeverre je daar als ruiter echt wat aan kan doen. Als ik zo terugkijk naar de Instagram posts van de derby zelf, zie ik vaak staan "I was on a rocket with no brakes" "he bolted for 30 km straight" etc.
elnienjo schreef:Sokje_6 schreef:Ik vraag me af in hoeverre je daar als ruiter echt wat aan kan doen. Als ik zo terugkijk naar de Instagram posts van de derby zelf, zie ik vaak staan "I was on a rocket with no brakes" "he bolted for 30 km straight" etc.
Ja, die hartslagpenalty's vind ik jammer. Dan draait het meer om je paard uit proberen te stappen dan om de race. Ze hoeven allemaal maar één etappe toch?
Ik las net in een reactie dat Frank Winters en Robert Long beiden bij checkpoint 2 waren, maar als ik op hun persoonlijke gps klik dan heeft FW nog maar 2 km en RL 63. Hoe zit dit?
elnienjo schreef:Sokje_6 schreef:Ik vraag me af in hoeverre je daar als ruiter echt wat aan kan doen. Als ik zo terugkijk naar de Instagram posts van de derby zelf, zie ik vaak staan "I was on a rocket with no brakes" "he bolted for 30 km straight" etc.
Ja, die hartslagpenalty's vind ik jammer. Dan draait het meer om je paard uit proberen te stappen dan om de race. Ze hoeven allemaal maar één etappe toch?
Ik las net in een reactie dat Frank Winters en Robert Long beiden bij checkpoint 2 waren, maar als ik op hun persoonlijke gps klik dan heeft FW nog maar 2 km en RL 63. Hoe zit dit?
Apple schreef:Als ik de stipjes mag geloven dan gaan Linda en Margreet echt lekker, die zitten al voorbij HS2!
Mike en Esther zijn bijna bij HS2. Misschien een iets langzamer paard gehad?
Femke_Tweety schreef:elnienjo schreef:
Is omdat er echt te hard gejakkerd wordt door sommigen, anders.
Het is jammer als het een ruiter overkomt, maar ik vind het naar de paarden volkomen terecht.
Het viel bijvoorbeeld vorig jaar ook echt wel op dat sommige ruiters geen énkele keer penalty hadden, en anderen op de grens van diskwalificatie zaten.
Die dieren mogen best ff een zware dag hebben, maar ze moeten wel heel blijven, zeg maar.
Dilan93 schreef:Ik heb de 'luxe' dat ik op mijn werk nu niet heel veel te doen heb en wat kan volgen tussendoor.
Lijkt me voor jou heel spannend Apple. Eigenlijk voor alle directe familie/vrienden van de deelnemers. Je bent toch afhankelijk van die stipjes en updates vanuit twitter oid