EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

callippo

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 11:01

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 14:48

Wij waren standhouder, maar de muziek mag echt wel zachter zeg, we konden mensen amper meer te woord staan bij de stands.

En Chris Irwin was echt verschrikkelijk om aan te zien. Al meer dan tien jaar vraag ik me serieus af wat het verschil is tussen het traditionele plukwerk en trekken aan teugels en prikken met sporen en hem. Bij elke demo is het weer hetzelfde riedeltje 'massage met sporen en massage met bit'.

Verder een leuke dag, we hebben het naar ons zin gehad en gelukkig hadden we meer man in de stand waardoor we zelf ook nog even rond konden lopen. :D

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 14:50

Gilbey schreef:
De bodem in hal B was echt heel erg nat. Met laden en lossen hoorde je het echt soppen onder je voeten als je uit de bus stapte.
Na voorbeeld van mijn buren heb ik ook een zijl op de grond gelegd om spullen droog te houden tijdens inladen.

Ja klopt. Onze kartonnen dozen waren in het najaar helemaal pap geworden. Nu alles in kratten. De hondenmand onder de stand was ook zeiknat na afloop.

Volgende keer ook maar schildersplastic mee oid.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 14:52

Arabesk schreef:
Wij waren standhouder, maar de muziek mag echt wel zachter zeg, we konden mensen amper meer te woord staan bij de stands.

Heb je dat ook gemeld bij de geluidsman? Op verzoek lopen zij namelijk rond met een metertje, om het geluid beter af te stellen :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 16:24

Ik kon mensen die demo's gaven ook echt amper verstaan, en muziek stond idd te hard.
Vond de show van Lizanne leuk en die vrouw met die kleine pony aan de lange lijnen.
Voor de rest viel het me een beetje tegen, vooral de demo's maar er waren ook een stuk minder stands volgens mij.
Heb gelukkig wel een leuke dag gehad verder. :)

MarshaAldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 16:29

Heeft er iemand ook fotos van de demo van emiel voest? Daar deed ik en mijn paard aan mee .

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 16:34

MarshaAldo schreef:
Heeft er iemand ook fotos van de demo van emiel voest? Daar deed ik en mijn paard aan mee .

Alleen het dubbele longe werk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 16:35

Die was leuk!!! Die grote jonge vos??

MarshaAldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 16:59

Anoniem schreef:

Klopt mijn Frederiksborger merrie :)

MarshaAldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 16:59

Saaams schreef:
MarshaAldo schreef:

Alleen het dubbele longe werk

Leuk! Zou je die willen sturen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 17:07

Ik was fan van die merrie.

MarshaAldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 17:09

Anoniem schreef:
Ik was fan van die merrie.

Haha wat leuk om te horen! Ze is ook onwijs leuk. Ik ben zo trots op haar. Dit is ons eerste evenement en ze is pas 4. En dan zoooo knap zijn <3

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 17:11

Ik heb korte filmpjes. Volgens mij niet echt goede fotos. Ik was meer bezig met hoe ga ik t ook oefenen en monteren bij mijn pony morgen :')

MarshaAldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 17:18

Saaams schreef:
Ik heb korte filmpjes. Volgens mij niet echt goede fotos. Ik was meer bezig met hoe ga ik t ook oefenen en monteren bij mijn pony morgen :')

Alle fotos zijn leuk! Ben benieuwd hoe het met jou pony gaat dan

annnneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 19:23

billionache schreef:
annnneeee schreef:
Ik was gister met m'n pony aanwezig op Equiday :) Wij deden de WE demo met Romy. Wat heb ik toch een fijne en relaxte pony haha. Ik was zelf wel een beetje zenuwachtig en vond het wat spannend toen we net in de ring waren. Maar Luuk die keek nergens van op of om :')

Mocht iemand nog foto's/filmpjes gemaakt hebben tijdens de WE demo van m'n schimmeltje en mij, ben ik heel erg benieuwd :D Via een pb'tje kan ik mijn e-mailadres wel geven voor de foto's/filmpjes.

Verder een leuke en gezellige dag gehad. Nog een mooi donkerbruin sjabrakje gescoord en natuurlijk snoepjes xD

Ik vond jullie als combi er echt suuuuperrelaxt uitzien. Leuke pony heb je ook! :D

Heb zelf misschien nog wel een foto van jullie demo, zal hem komende week ergens doorsturen!

Dankjewel :D Ik heb al veel positieve reacties gehad, echt super leuk!
Ik wacht je berichtje met foto's af

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 19:44

Aah die Frederiksborger heb ik op het terrein zien lopen! Die was zeker ontzettend stoer.

Geluid vond ik soms ook te hard. De demo die ik het minste vond was van een mevrouw die vriendelijk grand prix reed. Ik vroeg mij heel serieus af of ze niet op het verkeerde evenement was. :+

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 19:50

ingridxxs schreef:
xSagan schreef:
Ik heb trouwens ook foto's van de les van Chris Irwin die hij in de Willem alexander hal gaf. Als daar bokkers bij zitten, hoor ik het graag.:)

Ja ik, ik reed op de fjord. ik vond het alleen niet leuk.. Fons werd lekker pissig van 30 min lang buiten stelling.. En van chris zelf heb ik geen les gehad helaas.. Ben zelf echt fan van Chris maar ik denk dat drie mensen gewoon teveel was in een demo.

Dat idee had ik ook. Van Fons had ik al een vermoedde dat jij het was, volg je topics wel eens. :)
Maar had ook het idee dat de focus echt naar het onrustige paard ging en jullie alle twee eigenlijk genegeerd werden door Chris, kan dat kloppen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:07

Ik vond de demo van de grand prix niks.
Snapte ook totaal niet wat ze aan het doen was behalve voorover hangen en de sporen erin duwen.
Wel een gaaf ruig paard die zwarte.

Ook de demo met de 4 losse paarden vondnik niks. Oogden niet zo blij.
Maar heb sowieso niks met die opgelegde kunstjes.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:50

Fonds deed het super goed :j ik vond hem erg leuk!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 21:24

callippo schreef:
Arabesk schreef:

Heb je dat ook gemeld bij de geluidsman? Op verzoek lopen zij namelijk rond met een metertje, om het geluid beter af te stellen :-)

De mensen van de koffie konden we ook niet vinden :+

ingridxxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 21:28

ingridxxs schreef:
xSagan schreef:

Ja ik, ik reed op de fjord. ik vond het alleen niet leuk.. Fons werd lekker pissig van 30 min lang buiten stelling.. En van chris zelf heb ik geen les gehad helaas.. Ben zelf echt fan van Chris maar ik denk dat drie mensen gewoon teveel was in een demo.

Dat idee had ik ook. Van Fons had ik al een vermoedde dat jij het was, volg je topics wel eens. :)
Maar had ook het idee dat de focus echt naar het onrustige paard ging en jullie alle twee eigenlijk genegeerd werden door Chris, kan dat kloppen?

Dat klopt helemaal! Ik kreeg nog wel veel hulp (ook al was dat eentonig) maar die ander kreeg zelfs ook geen hulp, die reed daar maar een beetje rond.. Erg jammer.

ingridxxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 21:30

No_No schreef:
Fonds deed het super goed :j ik vond hem erg leuk!

Leuk om te horen! Dankjewel! Ik heb alleen jammer genoeg niet kunnen laten zien wat die 'boerenfjord' kan haha! Ag volgende x beter :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 21:45

MarshaAldo schreef:
Anoniem schreef:

Klopt mijn Frederiksborger merrie :)

Volgens mij zit je dan een klein stukje in mijn vlog!
https://youtu.be/Lr3Tt8QT4Pw

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 23:19

ingridxxs schreef:
ingridxxs schreef:
[quote="

[/quote

Dat klopt helemaal! Ik kreeg nog wel veel hulp (ook al was dat eentonig) maar die ander kreeg zelfs ook geen hulp, die reed daar maar een beetje rond.. Erg jammer.

Hebt idee van drie combinaties kwam volgens mij ook niet van Chris, maar van equiday zelf. We geven dat ook aan, 3 is teveel.
Jammer inderdaad dat 1 combinatie meer aandacht opeiste. Sofie en Marijke hebben de anderen wel instructies gegeven, maar dat is wellicht niet helemaal wat men gehoopt had helaas.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 08:10

Anoniem schreef:
Ik vond de demo van de grand prix niks.
Snapte ook totaal niet wat ze aan het doen was behalve voorover hangen en de sporen erin duwen.
Wel een gaaf ruig paard die zwarte.

Ook de demo met de 4 losse paarden vondnik niks. Oogden niet zo blij.
Maar heb sowieso niks met die opgelegde kunstjes.

Wij zijn weggegaan bij de GP demo..sporen er in duwen heb ik niet gezien en is volgens mij ook niet terecht.

Wat ik jammer vond was dat het nauwelijks te verstaan was wat ze zei en ik mistte een stuk uitleg over de basis.Voor veel mensen, zeker op zo'n dag is GP een te grote ver van hun bed show en als je dan de uitleg al niet kan verstaan en alleen maar wat oefeningen ziet dan kan ik me voorstellen dat de meesten afhaken.