Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gilbey schreef:De bodem in hal B was echt heel erg nat. Met laden en lossen hoorde je het echt soppen onder je voeten als je uit de bus stapte.
Na voorbeeld van mijn buren heb ik ook een zijl op de grond gelegd om spullen droog te houden tijdens inladen.

billionache schreef:annnneeee schreef:Ik was gister met m'n pony aanwezig op EquidayWij deden de WE demo met Romy. Wat heb ik toch een fijne en relaxte pony haha. Ik was zelf wel een beetje zenuwachtig en vond het wat spannend toen we net in de ring waren. Maar Luuk die keek nergens van op of om
![]()
Mocht iemand nog foto's/filmpjes gemaakt hebben tijdens de WE demo van m'n schimmeltje en mij, ben ik heel erg benieuwdVia een pb'tje kan ik mijn e-mailadres wel geven voor de foto's/filmpjes.
Verder een leuke en gezellige dag gehad. Nog een mooi donkerbruin sjabrakje gescoord en natuurlijk snoepjes xD
Ik vond jullie als combi er echt suuuuperrelaxt uitzien. Leuke pony heb je ook!
Heb zelf misschien nog wel een foto van jullie demo, zal hem komende week ergens doorsturen!
Ik heb al veel positieve reacties gehad, echt super leuk!
ingridxxs schreef:xSagan schreef:Ik heb trouwens ook foto's van de les van Chris Irwin die hij in de Willem alexander hal gaf. Als daar bokkers bij zitten, hoor ik het graag.
Ja ik, ik reed op de fjord. ik vond het alleen niet leuk.. Fons werd lekker pissig van 30 min lang buiten stelling.. En van chris zelf heb ik geen les gehad helaas.. Ben zelf echt fan van Chris maar ik denk dat drie mensen gewoon teveel was in een demo.

ik vond hem erg leuk! callippo schreef:Arabesk schreef:Wij waren standhouder, maar de muziek mag echt wel zachter zeg, we konden mensen amper meer te woord staan bij de stands.
Heb je dat ook gemeld bij de geluidsman? Op verzoek lopen zij namelijk rond met een metertje, om het geluid beter af te stellen
ingridxxs schreef:xSagan schreef:
Ja ik, ik reed op de fjord. ik vond het alleen niet leuk.. Fons werd lekker pissig van 30 min lang buiten stelling.. En van chris zelf heb ik geen les gehad helaas.. Ben zelf echt fan van Chris maar ik denk dat drie mensen gewoon teveel was in een demo.
Dat idee had ik ook. Van Fons had ik al een vermoedde dat jij het was, volg je topics wel eens.
Maar had ook het idee dat de focus echt naar het onrustige paard ging en jullie alle twee eigenlijk genegeerd werden door Chris, kan dat kloppen?
MarshaAldo schreef:Anoniem schreef:Die was leuk!!! Die grote jonge vos??
Klopt mijn Frederiksborger merrie
ingridxxs schreef:ingridxxs schreef:[quote="
[/quote
Dat idee had ik ook. Van Fons had ik al een vermoedde dat jij het was, volg je topics wel eens.
Maar had ook het idee dat de focus echt naar het onrustige paard ging en jullie alle twee eigenlijk genegeerd werden door Chris, kan dat kloppen?
Dat klopt helemaal! Ik kreeg nog wel veel hulp (ook al was dat eentonig) maar die ander kreeg zelfs ook geen hulp, die reed daar maar een beetje rond.. Erg jammer.
Anoniem schreef:Ik vond de demo van de grand prix niks.
Snapte ook totaal niet wat ze aan het doen was behalve voorover hangen en de sporen erin duwen.
Wel een gaaf ruig paard die zwarte.
Ook de demo met de 4 losse paarden vondnik niks. Oogden niet zo blij.
Maar heb sowieso niks met die opgelegde kunstjes.