Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Storm2009 schreef:Ts en je zadel?? Want terwijl jij alle opties die je geboden wordt qua weidegang niet eens overweegt rij je vrolijk de rug van je paard naar de mallemoeren....
Voorstel(deze meen ik serieus) als jij een zadelpasser laat komen (ik kies welke!) Dan betaal IK het consult als je zadel past (wat jij beweerd)! Als het niet past. Betaal jij het consult én fix je je zadel.
Als je er echt zo van overtuigd bent dat het past kun je dit aanbod aannemen
nieky1993 schreef:Ik wou eigenlijk niet reageren maar ik lees dan je in belgisch limburg woont dus ik wil je eventueel helpen.....
Waar mijn paard staat is nog een stal vrij, ik woon in Belgisch limburg. Paard staat in Ellikom.
Paarden komen elke dag buiten, snachts op sta l( tenzij het echt goor weer is dan blijven ze binnen maar krijgen dan voldoende hooi). Op de weide hebben ze ook nog een schuilstal dus kunnen altijd beschut staan. Krijgen 2x per dag hooi en 2x per dag voer. Ik heb een kleine binnenbak en sta 500m van het bos. Prijs incl alles is 150 euro (zelfs met bekappen want de staleigenaar is ook smid).
Er staan maar 4 stallen voor pensionpaarden dus is een kleinschalige kudde, en bovendien zijn de 3 paarden die er staan ( incl die van mij) geen vechtersbazen maar gewoon normale sociale dieren.
Als ik jou was zou ik serieus hierover nadenken zodat jouw pony tenminste fatsoenlijk komt te staan en verzorgt word. Bovendien wil ik je ook gerust helpen als je bij mij staat, heb inmiddels wel enige ervaring in het inrijden van jonge paarden.
Als je meer info wilt kan je me een pb sturen
Picasso schreef:nieky1993 schreef:Ik wou eigenlijk niet reageren maar ik lees dan je in belgisch limburg woont dus ik wil je eventueel helpen.....
Waar mijn paard staat is nog een stal vrij, ik woon in Belgisch limburg. Paard staat in Ellikom.
Paarden komen elke dag buiten, snachts op sta l( tenzij het echt goor weer is dan blijven ze binnen maar krijgen dan voldoende hooi). Op de weide hebben ze ook nog een schuilstal dus kunnen altijd beschut staan. Krijgen 2x per dag hooi en 2x per dag voer. Ik heb een kleine binnenbak en sta 500m van het bos. Prijs incl alles is 150 euro (zelfs met bekappen want de staleigenaar is ook smid).
Er staan maar 4 stallen voor pensionpaarden dus is een kleinschalige kudde, en bovendien zijn de 3 paarden die er staan ( incl die van mij) geen vechtersbazen maar gewoon normale sociale dieren.
Als ik jou was zou ik serieus hierover nadenken zodat jouw pony tenminste fatsoenlijk komt te staan en verzorgt word. Bovendien wil ik je ook gerust helpen als je bij mij staat, heb inmiddels wel enige ervaring in het inrijden van jonge paarden.
Als je meer info wilt kan je me een pb sturen
Perfect!!!!! Weer een fijn aanbod en nog in de buurt ook....
Art_Ificious schreef:Nou die stal in Rillaar was perfect, WAS.
Paarden konden er paard zijn, overdag op de wei snachts op stal en kregen dan eten.
Hier ben ik tevens twee maal gaan kijken in een natte periode voor hij erheen ging.
Enkele weides stonden dan erg nat en glibberig maar bon er was ruimte zat en hij stond nooit alleen.
Sinds hij er stond ging ik dagelijks. Toen ik terug naar mijn huidige vriend ging kon ik maar 2x per week gaan en toen begon het op te vallen dat hij al zeker drie nachten niet binnen geweest was want zijn voer wat ik gegeven had lag onaangeroerd in zijn bak. En toen ik het weekend erop ook beschimmeld hooi in zijn stal zag en de hele stalgebouw ook muf/zuur rook door de baal die er lag heeft een stalgenoot naar de stalbaas gebeld maar die vond dat hooi niet erg. Je kon amper 5 minuten in de stalblok blijven, zo stonk het.
Twee dagen later had hij zelfs zuur hooi op de wei.
En hij stond dan nog eens op de natste wei dus wou hij eten moest het wel van het hooi zijn. Met hoesten als gevolg.
Ghostattack schreef:Storm2009 schreef:Heb je wel het hele topic gelezen Lonneke? Ik blijf normaal heel lief en aardigmaar in dit geval...is het een struisvogel met een bord voor zijn kop...pardon hoofd
Niet alleen het hele topic, maar TS heeft wel meer van dit soort topics op haar naam staan. Niet om nou expres dingen uit het verleden erbij te halen, maar ik denk dat er wel meer bokkers zijn die haar topics hebben gevolgd?
Wat ik wél positief vind aan TS, is dat ze met Harley naar de kliniek is geweest voor de patella fixatie. Ik geloof dus best wel dat ze ergens diep van binnen goed wil en kan zijn voor de pony.