Voor de menners is er amper wat dat viel mij ok ontzettend tegen de laatste keer. Dus ik doe dit jaar maar weer P&K aan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samy schreef:Samy schreef:Bedoeling was om te gaan ... maar eigenlijk heb ik nu echt niks nodigDus hangt er even vanaf hoe het dit jaar nog allemaal verloopt anders gaan we niet.
Even mijzelf gequote ... Ik ga niet, aangezien ik echt niks nodig heb en pony op dit moment ook niet veel doet ...
ikke schreef:Samy schreef:
Even mijzelf gequote ... Ik ga niet, aangezien ik echt niks nodig heb en pony op dit moment ook niet veel doet ...
Het gaat ook niet alleen om "iets nodig hebben" maar vooral ook om te kijken wat er in de wereld buiten het bekrompen Nederlandje allemaal te koop is.
Samy schreef:ikke schreef:
Het gaat ook niet alleen om "iets nodig hebben" maar vooral ook om te kijken wat er in de wereld buiten het bekrompen Nederlandje allemaal te koop is.
Vorig jaar vond ik er niet zoveel andere dingen dan in de Nederlandse winkels te koop, iets goedkoper maar ik ben niet met iets thuis gekomen dat ze hier niet verkopen.
Cowgirl schreef:Gypsy schreef:Ik zocht op HE al naar een schapenbontje met inlages. Niks gezien. Hebben ze dat soort dingen op Equitana wel?
Op een assortiment menspullen na kun je daar zo'n beetje alles vinden. De beurs is zo groot.
Josien_ schreef:Mag ik vragen wat de Benelux kaartjes zijn?
Ik ga proberen dit keer echt te komen!
Een doordeweekse dag is dus een aanrader?