Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weer de 5 km met twee hardlopers. Dit keer wil ik het wel met mijn jonkie doen. Heb vandaag een ritje van 1,5 uur gemaakt op flinke tempo, stap, draf en galop. Hij was nu al kapot.. Nog even goed trainen dus haha! 
ze wordt een keer of 3 a 4 per week gewerkt.. heel afwisselend, springen, dressuur loswerken, longeren of buitenrijden
REYNIR schreef:Hmm ik had mijn inschrijving betaald via Ideal en kreeg naderhand nog een factuur... zal wel een spookfactuur zijn, want het bedrag kwam ook niet overeen. Heb dit aangegeven bij de organisatie, en nog een vraag gesteld over de mudrun, maar ik krijg maar geen antwoord terug.
.
Supervixen schreef:Jaaa ik kan mee met stalgenoten die een inschrijving hebben gewonnen. De 10 km. Ik zag trouwens dat je als recreatie ruiter niet sneller mag dan 12 km/u.. dit vind ik wel raar voor als je de 20 km op de fiets doet. Dan is 12 km/u vreselijk langzaam op de fiets.
deniece schreef:Wij doen ook mee in de recreatieklasse. Het lijkt mij dat die 12 km/u een gemiddelde is van je totale afstand toch? Dus je mag niet binnen 50 minuten finishen als je 10 km loopt denk ik.Supervixen schreef:Jaaa ik kan mee met stalgenoten die een inschrijving hebben gewonnen. De 10 km. Ik zag trouwens dat je als recreatie ruiter niet sneller mag dan 12 km/u.. dit vind ik wel raar voor als je de 20 km op de fiets doet. Dan is 12 km/u vreselijk langzaam op de fiets.