Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
c_alsemgeest schreef:lucifertje schreef:OMG!!!! We starten in de ring met Britt DekkerZe start 1 voor of na ons in de ring, dan is dadelijk de jury helemaal verblingt, haha. Heb sowieso ff gekeken maar jeetje wat een concurrentie in de ring zeg
Welke categorie? Hou ik er rekening mee... ivm zonnebril op zetten
Elise_K schreef:Jeeej! Ik ga toch nog wel een wijziging doorgeven (per mail straks)Start met eem vriendin op hetzelfde paard in dezelfde klasse en hebben 1 combinatie tussen ons. Dat wordt wel heel krap
c_alsemgeest schreef:Elise_K schreef:Jeeej! Ik ga toch nog wel een wijziging doorgeven (per mail straks)Start met eem vriendin op hetzelfde paard in dezelfde klasse en hebben 1 combinatie tussen ons. Dat wordt wel heel krap
Op dezelfde dag twee keer starten, heel de week? Dan ook op de dagen met twee proeven, of alleen op de dagen dat er maar een proef is?
Is dat niet veel, of gaat het het paard makkelijk af?
Geen veroordeling hoor...ben alleen nieuwsgierig
Ik probeer er in mijn proeven echt alles uit te halen, en dat zou die van mij bijvoorbeeld 4x of 3x op een dag de hele week niet heel gezellig meer gaan vinden
Terwijl hij strandritten van 5 uur makkelijk loopt met twee vingers in zijn neus... maar proeven vergen in mijn geval toch vaak meer omdat je hem echt heet rijdt zeg maar
Alice13 schreef:He leuk Brit! Helemaal in topvorm met je sandreo? Maandag en vrijdag start Kirsten ook en ik lees, misschien zie ik jullie dan nog wel! Les je eigenlijk nog bij Linda?