Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IngridM schreef:Pffffff lekker klote allemaal Caitlin !
Brittje; 1 van de redenen dat ik niet bij jullie wilde staan met Alf naast teveel jonge kinderen, volgens mij is het wel vaker raak bij jullie op stal helaas (van horen zeggen hoor door boeren uit de omgeving als ik daar bij stallen ging kijken)...........
Pluttersput schreef:Ik wou dat ik kon zeggen: fijn dat het beter gaat. Heb het topic vanaf begin af aan gevolgd.
Maar wil hier toch even inspringen. Van horen zeggen is natuurlijk een vaag begrip, dat zeker. Maar eerlijk is eerlijk, als ik dit lees zou ik ook denken dat er nog behoorlijk wat te verbeteren valt. Al anderhalve maand wordt er gesukkeld met de droes. Nou is het natuurlijk ook een hardnekkig iets. Maar alles wordt maar bij elkaar gezet. Gezonden, zieken, en paarden die de goede kant op gaan.
Ik vraag me, en dat meen ik serieus als vraag, puur interesse, serieus af hoe ze de droes ooit de kop in willen gaan drukken als alles bij elkaar blijft lopen? Aangezien paarden dus herbesmet kunnen worden, dat is hier wel gebleken. Als je dan alles, ziek, beter wordend, gezond, bij elkaar zet, krijg je die droes toch nooit de stal uit? Ja misschien van het voorjaar als alles weer de wei op mag en niks meer op stal hoeft. Maar het zal mij eerlijk gezegd benieuwen of alle paarden er door heen gaan komen op deze manier.
Nogmaals, het is echt puur interesse dat ik me meld, ook al klinkt het misschien wat hard allemaal.. Jullie doen je best, dat is meer dan duidelijk. Maar of het stalbeleid zo goed werkt, dat vraag ik me dus af..
Het is heel duidelijk dat jij verschrikkelijk je best doet voor ze
Pluttersput schreef:Nee dat snap ik. Het is ook geen verwijt naar jou, het is meer een uhm.. tja.. hoe zeg je dat. Laat ik het zo zeggen. Mijns inziens klopt er iets heel erg niet in het stalbeleid, en ik vroeg me af hoe de staleigenaar het voor zich ziet om de droes uit te bannen op deze manier.
Maar het was zeer zeker geen vinger wijzertje naar jou hoorHet is heel duidelijk dat jij verschrikkelijk je best doet voor ze
LukieBradley schreef:Vond haar manier van reageren ook opmerkelijk.
"Van horen zeggen"
Je moet niet iets roepen alvorens je iets zeker weet anders laat je alleen maar dingen op waaien terwijl het niet nodig is.
Ik twijfel niet aan zee en fouten kunnen gebeuren.
Wij hadden het ook 2 jaar op rij en dat zijn dingen die je niet wil maar helaas voorkomen
.
.