He gatsie, geef die stalbaas even een rotschop onder zijn kont namens mij! Heel veel sterkte en succes, jammer dat het zo moet gaan
F_inley
Geplaatst: 31-07-14 14:58
Ik wil je alvast heel veel sterkte wensen voor morgen. Geniet met volle teugen van de laatste uren.
ju1982
Geplaatst: 31-07-14 15:30
Ook ik wil je alvast veel sterkte wensen en gaat het inslapen vreedzaam en rustig op die andere stal.. En vergeet ook vooral niet de mooie momenten die jullie samen hebben gehad!!! Straks heeft ze geen pijn meer en kan ze pijnloos rondrennen door de eeuwige groene weides...sterkte...
Bedankt. Ik zat er maandag even doorheen waardoor ze een halve dag medicatie miste. De volgende ochtend liep ze echt slecht dus dat gaf mij wel het gevoel dat ik het goede deed.
Dribbelkont
Geplaatst: 31-07-14 16:05
meid ik heb nooit aan jou verhaal getwijfeld . Heel veel sucses met laden en hoop dat je in alle rust haar geladen krijgt. Verder sterkte bij de kliniek... zal aan jullie denken...vrijdag avond gallopeerd ze zonder medicatie pijnloos over de grote open vlaktes!!
Heel veel sterkte voor vanavond, morgen en alle moeilijke dagen die nog gaan komen. Geniet van elk moment dat je nog hebt met je schat!
Gnome
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-14 22:52
Zojuist op facebook geplaatst.. wilde het hier ook even delen.
Vanavond onze laatste avond samen.. morgenavond is er geen Inge en Estada meer. Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichten die ik vandaag nog heb ontvangen. Ontzettend bedankt voor alle steun. Ik hoop dat Samantha en ik morgen in alle rust afscheid kunnen nemen van een wereld paard. Ik ben moe.. Moe gestreden in de laatste drie weken waarin ik elke dag een beetje afscheid heb moeten nemen. Moe van de pijn dat elke dag er een minder was. Maar een leven met pijn is geen leven en ik ben blij dat ik je nog drie pijnvrije weken heb kunnen geven en dat dierbaren afscheid van je hebben kunnen nemen. Je zal gemist worden. Voor de laatste keer kan ik zeggen: Tot morgen lieve, lieve Estada.