Hoi ik zit eraan t denken om misschien ook te gaan. Ik ben nog nooit geweest dus lijkt me erg leuk. Nu vroeg ik mij alleen af, die "koopjes" zijn die dag en/of thema gebonden of zijn die de hele week?
Ik wil één dag gaan en denk dan de woensdag met sportpaarden omdat ik daar het meeste mee heb.
Ik weet nog dat ze daar een stand hadden met allemaal dekjes. Heeeeel veel. En voor 15 euro ofzo. Dat vind ik wel meevallen
Eurostar en HV Polo dekjes voor die prijs Ik heb daar ook gesnaaid slechts 1 dekje, had ze allemaal wel gewild Of waren die nou €25?
roxiie
Geplaatst: 17-09-14 18:42
Bij sommige standjes kun (en moet ) je ook gewoon afdingen.. Vooral jezelf niet onnodig veel geld uit laten geven. Veel kraamhouders willen wel onderhandelen.
Ik heb heerlijk gegeten. En je weet dat het nou eenmaal wat duurder is op evenementen. Ze hebben ook een hele hal vol met eten. Ik kan echt niet meer wachten heb er zo'n zin in!
Ik ga voor de tweede keer! Ik denk dat ik al die koopjes gemist heb! Ik vond het helemaal niet veel goedkoper dan normaal.. Maar heb ook wel het idee dat wij niet alles hadden gezien van Equitana.