En dan hier, mijn eigen creatie Enenen ?Oh ja ! Ik heb weer psp, dus ik kan weel creaties maken PB maar als je een speciale opdracht oid hebt !
Wil iemand voor mij een collage maken die lijkt op deze:De foto's uit dit album kunnen gebruikt worden: http://groups.msn.com/fotosvanpaardenne ... snw?Page=1Graag in Zwart-Wit of Sepia, wie helpt me, in ben een kluns met collages!
Anouska, je mag wel in mijn wachtrijtje a: Ik heb die ook gemaakt. Wel een aantal (12...) wachtende voor u.
Ik heb ook weer even gepspt Duuk aan het werk met een of ander middeleeuws geval Even een kerstman erop gepleurd vind hem zelf niet goed gelukt, maar kreeg het niet veel beter Hmja, geen idee welk paard dit is, zag de foto hier in dit topic staan en heb hem maar even gebruikt... sorry En een ge-pb-de opdracht van Anne
Yellowfish schreef:Iemand nog een verzoek ? ja mag er wel eentje voor maken foto's ui mijn profiel (het zijn er niet zoveel maarja)
turbotinker schreef:yellowfish....geweldig!!!!!!!!!! heel bedankt joh Ik zag die foto en dat was het eerste wat me te binnen schoot
merle"][quote="Yellowfish schreef:Iemand nog een verzoek ? ja mag er wel eentje voor maken foto's ui mijn profiel (het zijn er niet zoveel maarja)[/quote]Maar 1 foto doet het, en die is te klein om te bewerken.. Heb je nog anderen ? Als je ze PBt maak ik er wel wat van
Ik wil er ook wel eentje Yellowfish. Alleen ik ben bang dat de foto's in m'n profiel t niet doen omdat gofoto er uit ligt?