Hier meld zich nog een horse eventer! Uiteindelijk kan ik toch, ik krijg samen met een vriendin een lift, dus da's ook een stuk handiger. Had er een directe verbinding geweest met Leuven of Brussel (maar daar moet ik dus nooit op hopen ) had ik met het treintje geweest, maar de auto is dan toch net iets beter.
Nog nooit ernaartoe geweest, maar ik verheug me er al rot op! Ik ga de zaterdag, en ondertussen ben ik al schuldig aan een persoonlijk progamma gemaakt te hebben
Wat willen jullie écht zien?
Ravenna18
Geplaatst: 08-08-14 20:16
Ik ga dit jaar ook. Ga een nieuw opleiding oden en gaan als het goed is met de opleiding dagje naar horse event. Ben benieuwd!
Ik ga dit jaar ook voor het eerst. Ik ga ook de zaterdag. Heb al wel een aantal dingen die ik graag zou willen zien. Ik doe zowiezo zaterdag mee aan de workshop massage. Verder wil ik Britt en Eve wel graag zien, daar ben ik heel benieuwd naar en ik ben heel benieuwd naar het gezondheidsplein en de Natural Horsemanship!
Nog mensen die vanuit Groningen die kant op gaan en waar ik mee zou kunnen rijden op de zaterdag? Dan kunnen we de reiskosten mooi delen, scheelt toch weer een beetje!.
LesleyxLinn
Geplaatst: 09-08-14 17:38
Ik ga dit jaar ook voor het eerst! Ik vraag mij af of je bij alle onderdelen altijd mee kan doen of dat het soms ook wel te druk is? Zoals de paardenmassage en de wiebelstoel.
Dat zou ook kunnen inderdaad. Bij de ene workshop waren het er 5 en bij de andere 10 inderdaad. Is hier volgens mij ook een topic van op bokt geweest, via daar heb ik me ook opgegeven!
Zijn er nog mensen die meedoen aan horse event met hun paard waar ze graag foto's van willen? Ik heb tussendoor nog tijd. Is geheel gratis. Ik ga de zaterdag. Bij interesse even graag een pb.